پتو بافتنی نوزاد دختر و پسر با میل و قلاب بافی

0

پتو بافتنی را می توان یکی از بافتنی های محبوب و دوست داشتنی دانست که کاربرد های زیادی دارد  و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. پتو بافتنی نوزاد را می توان پرکاربردترین مدل پتو بافتنی دانست که دارای تنوع بالایی در طرح و مدل می باشد که ما قصد داریم در این مطلب از مجله هنر در خانه به معرفی برخی از مدل های جدید و بسیار زیبای آن بپردازیم. پس تا پایان همراه ما بوده و از این مدل پتوها دیدن نمایید.

مدل پتو بافتنی نوزاد جدید و شیک با طرح های دخترانه و پسرانه

پتو بافتنی را می توان یکی از اجزا اصلی سیسمونی نوزاد دانست. همانگونه که می دانید بافتنی های بچه گانه و نوزادی تنوع طرح بالایی دارند و از زیبایی خاصی برخوردارند که یکی از آنها پتو می باشد. قبل به معرفی انواع مدل پاپوش نوزاد، مدل کلاه و شال گردن برای نوزاد، مدل لباس های بافتنی و… پرداختیم که هر یک کاربرد مجزایی دارند. حال قصد داریم شما دوستان هنرمند و باسلیقه را با انواع مدل پتو بافتنی نوزاد زیبا و شیک آشنا نماییم.برخی از این پتو ها به صورت فانتزی و عروسکی بافته شده اند و برخی نیز طرح و مدل ساده تری دارند که هر یک می توانند انتخاب مناسب و ایده آلی برای افراد با سلایق مختلف باشند.

بافت پتو برای نوزادپتو بافتنی فانتزی برای نوزاد

پتو نوزادی فانتزیمدل جدید پتو نوزادی

پتو بافتنی نوزادیپتو بافتنی برای سیسمونی

مدل پتو نوزادی بافتنیمدل پتو بافتنی کودک

پتو بافتنی نوزادپتو بافتنی برای نوزاد دختر

مدل پتوی بافتنی نوزادپتو بافتنی مدل ماهی

پتو بافتنی با میلپتو بافتنی برای کودک دختر

پتو بافتنی مدل گلبافت پتو به شکل گل برای نوزاد

قنداق بافتنی نوزادمدل قنداق بافتنی جدید و شیک

پتو بافتنی کودکبافت پتو نوزادی پسرانه

این مدل پتو ها اغلب با میل و به شکل رومیزی قلاب بافی تهیه می شوند و از جمله محبوب ترین مدل های بافتنی می باشند. توجه داشته باشید که نوزاد در بیشتر ماه های سال به پتو نیازمند است و چه بهتر که این پتو هنر دست خود شما باشد. پس بهتر است اقدام به تهیه این مدل پتوهای شیک نمایید.

بافت پتوی نوزادمدل پتو بافتنی برای نوزاد

بافت پتو برای سیسمونیپتو قلاب بافی نوزاد

پتو بافتنی نوزاد دخترمدل پتوی بافتنی نوزاد

پتو بافتنی کودک جدیدپتو بافتنی برای نوزاد پسر

مدل پتو بافتنی ساده نوزادمدل پتو بافتنی برای سیسمونی

بافت پتو نوزاد برای سیسمونیبافت پتو نوزاد با میل

پتو بافتنی جدید و شیکپتو نوزادی بافتنی

پتو بافتنی فانتزیپتو بافتنی جدید و شیک نوزاد

حال که با انواع مدل پتو بافتنی نوزاد آشنا شدید، می توانید به راحتی اقدام به خرید و یا بافت پتو نمایید و بهترین انتخاب را برای سیسمونی داشته باشید. البته شما عزیزان می توانید قبل از هر اقدامی به بخش مدل بافتنی مجله هنر در خانه مراجعه کنید و بعد از آشنایی با مدل های متنوع و جدید انواع بافتنی، اقدام به خرید یا بافت نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید