با وسایل قدیمی و کهنه زیباترین تزیینات را در منزل داشته باشید

0

وسایل قدیمی و ساده را می توان از جمله جذاب ترین وسایل برای تزیین بخش های مختلف منزل دانست. ممکن است در منزل همه ما تعدادی وسیله قدیمی و سنتی وجود داشته باشد که اغلب یادگاری از پدربزرگ ها و مادربزرگ ها می باشند و یا آنها را از فروشگاه های مخصوص یا از مغازه های صنایع دستی خریداری نموده باشیم.  در اینگونه مواقع است که باید به سراغ ایده هایی برای تزیین منزل با وسایل قدیمی و کهنه برویم و سعی کنیم نهایت استفاده را از این وسایل ببریم.

با این ایده ها به تزیین منزل با وسایل قدیمی و ساده بپردازید

دکوراسیون های سنتی را می توان یکی از محبوب ترین ایده ها برای تزیین منزل دانست، اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به تزیینات سنتی منزل اهمیت می دهید باید بدانید که بهتر است وسایل قدیمی و سنتی خود را به بهترین شکل و در مکان های خاص و مخصوص قرار دهید تا زیبایی منزل شما را دو چندان کند. برای تزیین منزل با وسایل قدیمی نیاز به وسایل خاص و متفاوتی ندارید و می توانید از هر آنچه که در دسترس دارید نهایت استفاده را ببرید. به عنوان مثال وسایل حصیری که از جمله صنایع دستی نقاط مختلف کشور محسوب می گردند، می توانند نقش مثبتی در دکوراسیون سنتی منزل و تزیین دیوار های مختلف داشته باشند.

تزیین منزل با وسایل قدیمیتزیین دیوار با حصیر

تزیین دیوار با حصیرتزیین منزل با وسایل حصیری زیبا

تزیین منزل با وسایل سنتیدیزاین منزل با وسایل حصیری

دیزاین منزل با وسایل سادهتزیین منزل با وسایل ساده

تزیین منزل با وسایل ساده و قدیمیتزیینات زیبای منزل با وسایل ساده

تزیین اتاق با وسایل قدیمیتزیین سنتی منزل

وسایل قدیمی از جمله گلدان ها و کوزه های قدیمی، میزهای چوبی کهنه، فرش ها و گلیم های قدیمی، دکوری ها و دیوارکوب های سنتی و قدیمی، بشقاب های دیواری و…. از جمله رایج ترین وسایل تزیینی قدیمی می باشند که نقش مثبتی در دکوراسیون سنتی منزل دارند. از این وسایل می توان در تزیین اتاق خواب، تزیین اتاق پذیرایی و حتی تزیینات مربوط به آشپزخانه استفاده نمود و از این طریق فضایی دلنشین و خاص در منزل ایجاد کرد.

تزیین اتاق با وسایل سنتیچیدمان سنتی منزل

تزیینات منزل با وسایل قدیمیدکوراسیون قدیمی و سنتی منزل

تزیین اتاق خواب با وسایل قدیمیتزیین منزل با وسایل سنتی و قدیمی

تزیین خانه با وسایل قدیمیدکوراسیون سنتی خانه ایرانی

تزیین خانه با وسایل قدیمیاستفاده از وسایل قدیمی در تزیین منزل

تزیین منزل با وسایل قدیمیتزیین اتاق پذیرایی با وسایل قدیمی

تزیین ساده و سنتی منزلتزیین منزل با وسایل قدیمی  و سنتی

دیزاین خانه با وسایل سنتیتزیین خانه با وسایل قدیمی و ساده

دیزاین قدیمی منزلاستفاده از دکوری های قدیمی در تزیین منزل

تزیین منزل با وسایل قدیمیتزیین سنتی منزل

تزیین خانه با وسایل قدیمی دکوری های قدیمی و سنتی برای تزیین منزل

استفاده از وسایل قدیمی در دکوراسیون و تزیین منزل سالهاست که در ایران رواج دارد و اخیرا توجه بیشتری نیز به آن شده است، تا حدی که برخی از زوج های جوان دکوراسیون خانه خود را به شکل سنتی انتخاب می نمایند و در دیزاین آن از وسایل قدیمی و تزیینات سنتی استفاده می کنند.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید