تزیین گوجه فرنگی به شکل گل با روش های ساده و متنوع

0

آموزش تزیین گوجه با طرح های مختلف را در این مطلب از مجله هنر در خانه معرفی می نماییم و به شما عزیزان آموزش می دهیم که چگونه به سادگی اقدام به تزیین زیبای گوجه فرنگی نمایید. گوجه فرنگی دارای خواص زیادی است و به صورت خام یا پخته جایگاه ویژه ایی در سفره های ایرانی دارد. از این رو یادگیری نحوه تزیین آن می تواند نقش مثبتی در سفره آرایی شما عزیزان داشته باشد. پس تا پایان همراه ما باشید و از این تزیینات بسیار زیبا دیدن نمایید.

آموزش تزیین گوجه فرنگی با ایده های جدید و زیبا

رایج ترین روش برای تزیین گوجه فرنگی، برش زدن آن به شکل گل های مختلف می باشد، بدین منظور کافیست گوجه فرنگی را با کمی دقت برش بزنید، البته تصاویری که در ادامه ارائه می دهیم می توانند شما را در انجام تزیینات بهتر یاری نمایند. از گوجه های تزیین شده می توان در میوه آرایی های مختلف، تزیین سالاد، تزیین خیار و گوجه و …. مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه مراحل ساخت گل با گوجه فرنگی را مشاهده می نمایید.

تزیین گوجه به شکل گلپوست کندن گوجه فرنگی به شکل گل رز

دیزاین گوجه فرنگیتزیین زیتون و گوجه فرنگی

دیزاین گوجه فرنگیتزیین خیار و گوجه

برش گوجه به شکل گل رزساخت گل رز با گوجه فرنگی

تزیینات گوجه فرنگیتزیینات گوجه فرنگی زیبا

تزیین برش های گوجه فرنگیچیدن گوجه در بشقاب به شکل گل

تزیین خیار و گوجه خرد شدهتزیین زیبای گوجه و خیار

با کمی خلاقیت و ابتکار می توانید برش های گوجه فرنگی را کنار یکدیگر قرار داده و از این طریق تزیین زیبایی داشته باشید، این نوع تزیینات انتخاب مناسبی برای تزیین سالاد و یا دورچین دیس یا بشقاب غذا می باشند.

تزیین زیبای گوجه فرنگیتزیین زیبای گوجه فرنگی

دیزاین گوجهتزیین ساده گوجه

تزیین زیبای گوجه به شکل گلبرش گوجه فرنگی به شکل گل

عکس تزیینات گوجهدیزاین گوجه به شکل گل

میوه آرایی گوجه فرنگیبرش گوجه به شکل گل

تزیین خیار شور و گوجه به شکل گلتزیین زیبای گوجه فرنگی به شکل گل

در صورتی که تصمیم دارید گوجه فرنگی را برای کودکان تزیین نمایید می توانید از ایده زیر استفاده کنید و به گوجه فرنگی ها ظاهری خلاقانه و فانتزی ببخشید.

تزیینات گوجه فرنگی برای بچه ها

همانطور که مشاهده نمودید می توان گوجه فرنگی را به زیبایی تزیین نمود و از آن برای انجام تزیینات دیگر استفاده کرد. البته ایده های متفاوت دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که می توانید آنها را در بخش میوه آرایی هنر در خانه ملاحظه نموده و با آموزش های مفید در این زمینه بیشتر آشنا شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید