شیک ترین تزیین دیوار را با بشقاب های سفالی تجربه کنید

0

برای تزیین دیوارهای منزل می توان از دکوری های متنوع استفاده نمود، بشقاب های سفالی و چینی با طرح های مختلف یکی از این دکوری هاست که زیبایی بی نظیری به دیوارها می بخشد و فضای منزل را شیک تر و زیباتر از قبل می نماید. اگر شما نیز از جمله طرفداران بشقاب های دیواری هستید، این مطلب را از دست ندهید و با بهترین ایده ها برای تزیین دیوارهای منزل با انواع بشقاب آشنا شوید.

عکس بشقاب های دیواری شیک و زیبا برای تزیین منزل

بشقاب های دیواری را می توان محبوب ترین نوع دکوری دیواری دانست که در جنس ها و طرح های مختلف تهیه می شود. رایج ترین بشقاب ها، چینی یا سفالی هستند که ابعاد مختلفی دارند و با طرح و رنگ های خاص، انتخاب مناسبی برای دکوراسیون های مختلف هستند.

تزیین دیوار با بشقاببشقاب های دیواری

اگر به دنبال ایده ایی برای تزیین دیوار پذیرایی یا اتاق خواب هستید، بشقاب های سفالی می توانند انتخاب مناسبی برای شما عزیزان باشند. رنگ و طرح بشقاب ها را بر اساس دکوراسیون داخلی انتخاب نمایید و از این طریق زیبایی بیشتری به منزل خود ببخشید. برای مثال در صورتی که منزل شما دارای دکوراسیون مدرن می باشد بهتر است از بشقاب هایی با طرح های ساده و مدرن استفاده کنید تا هماهنگ لازم به وجود آید. نمونه های زیر می توانند در این زمینه به شما عزیزان کمک کنند.

نقاشی روی بشقاب سفالی بشقاب دیواری بشقاب های سفالی بشقاب های دیواری زیبا

شما عزیزان همچنین می توانید از بشقاب های دکوری با طرح های کلاسیک استفاده نمایید و از این طریق زیبایی بخش منزل خود شوید. عکس های زیر نمونه های از زیباترین و جالب ترین بشقاب های تزیینی را نشان می دهد که از آنها می توان برای تزیین اتاق خواب، اتاق پذیرایی و حتی آشپزخانه استفاده نمود که این انتخاب به طرح و رنگ بشقاب شما بستگی دارد.

تزیین دیوار با بشقاب تزیینات دیوار با بشقاب بشقاب تزینی بشقاب دیوار کوب سفالی بشقاب دیوارکوب با نقاشی مدرن بشقاب های دیواری زیبا تزیین دیوار با بشقاب

در صورتی که قصد انجام نقاشی روی بشقاب سفالی را دارید بهتر است ابتدا بشقاب های مورد نظر را در ابعاد مناسب تهیه نموده، سپس طرح های دلخواه را روی آن پیاده کنید و بعد از رنگ آمیزی و خشک شدن رنگ ها، با استفاده از اسپری براق کننده، رنگ آنها را تثبیت نمایید. سپس برای تزیین منزل از بشقاب های زیبا و خاص خود استفاده کنید.

تزیین دیوار زیبا با بشقاببشقاب دیواری آبی و سفیدتزیین دیوار با بشقابتزیین دیوار با بشقاببشقاب های دیواری تزیینی جدیدتزیین دیوار با بشقاب تزیین دیوار با بشقاب قدیمی

با ایده های جالب و دیدنی برای استفاده از بشقاب های دیواری با طرح های مختلف آشنا شدید، حال می توانید اقدام به تهیه بشقاب های مورد نظر نموده و بهترین تزیینات را داشته باشید. البته در کنار این بشقاب های می توان از دیگر وسایل دکوری یا ایده های ارزان قیمت نیز برای انجام تزیینات استفاده نمود که ما در بخش تزیین منزل مجله هنر در خانه به معرفی تعدادی از لنها پرداخته ایم.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید