با چوب بستنی کاردستی ها و دکوری های زیبا و جالب بسازید

0

ساخت دکوری و کاردستی با چوب بستنی یکی از ایده های خلاقانه و بسیار زیبا است که در فصل تابستان که مصرف بستنی خیلی بیشتر است، رونق زیادی دارد. اگر شما نیز چنین قصدی دارید و می خواهید کاردستی های زیبا و متنوعی با چوب بستنی هایی که در دسترس دارید بسازید تا پایان این مطلب همراه ما باشید و با جذاب ترین ایده ها در این زمینه آشنا شوید.

ساخت کاردستی با چوب بستنی

ساختن کاردستی با چوب بستنی یکی از جالب تزین ایده ها برای سرگرم کردن کودکان و همچنین خلق وسایل و دکوری های زیبا می باشد. شما نیز می توانید از چوب بستنی های بی مصرف استفاده نموده و کاردستی های زیبا و جالبی بسازید. بدین منظور با استفاده از خلاقیت با وسایل ساده و معمولی و کمی ابتکار و هنر اقدام به ساخت کاردستی های جالب و جدید نمایید.

کاردستی با چوب بستنیکاردستی ساده با چوب بستنی ساخت قاب عکس با چوب بستنی ساخت کاردستی جدید و زیبا با چوب کاردستی کلبه با چوب ساخت دکوری جالب با چوب بستنی کاردستی با چوب

ساخت کاردستی با چوب و چوب بستنی را می توان از جمله ساده ترین و در عین حال زیباترین کاردستی ها دانست که با مواد اولیه کمی تهیه می شوند و کاربردهای مختلفی دارند. در ادامه نمونه هایی از کاردستی های زیبا با چوب بستنی را ملاحظه می فرمایید که هر یک می توانند الگویی برای ساخت کاردستی توسط کودکان شما باشند و امیدواریم آشنایی با آنها برای شما نیز جذاب باشد.

کاردستی با چوب بستنیکاردستی خانه با چوب بستنی

ساخت هواپیما با چوب بستنیساخت کاردستی هواپیما

خلاقیت با چوب بستنی سادهکاردستی کشتی با چوب بستنی

خلاقتی با چوب بستنیساخت کاردستی کودکان با چوب بستنی

کاردستی ساده و خلاقانهساخت کلبه با چوب بستنی

ساخت نیمکت با چوب بستنیکاردستی نیمکت چوبی

کاردستی های کودکانه با چوب بستنیکاردستی کودکانه با چوب بستنی

خلاقیت جالب با چوب بستنیساخت کاردستی خلاقانه با چوب بستنی

خلاقیت زیبا با چوب بستنیکاردستی جالب با چوب بستنی

ساخت کاردستی با چوب بستنی خلاقیت با چوب بستنی

کاردستی با چوبکاردستی جالب با چوب بستنی

 

اغلب کسانی که ساخت دکوری چوبی را تجربه نموده اند می دانند که اینگونه دکوری های زیبا به راحتی و در مدت زمان کوتاهی ساخته می شوند و برای ساخت آنها نیاز به تعدادی چوب بستنی یا تکه های چوب، مقداری چسب چوب و همچنین میخ ریز می باشد تا از این طریق و با استفاده از ایده های خلاقیت با چوب بستنی بهترین و جالب ترین دکوری ها را برای منزل داشته باشید.

ساخت جعبه با چوب بستنیجعبه دکوری با چوب بستنی

خلاقیت با چوب بستنیساخت آباژور چوبی زیبا

ساخت جعبه با چوب بستنیخلاقیت با چوب بستنی

ساخت دکوری با چوب بستنیساخت جا قلمی با چوب بستنی

کاردستی ساده با چوب بستنیآباژور چوبی زیبا و جدید

ساخت جعبه با چوب بستنیساخت جعبه کادویی با چوب بستنی

کاردستی زیبا با چوب بستنیساخت دکوری زیبا با چوب بستنی

حال که با جالب ترین ایده ها برای ساخت دکوری و کاردستی با چوب بستنی آشنا شدید، بهتر است چوب بستنی های خود را نگه داشته و آنها را بشویید و خشک کنید و بعد از اینکه به اندازه لازم رسید با آنها کاردستی های زیبا و جالب بسازید. البته می توانید به فروشگاه های لوازم پزشکی نیز مراجعه کنید و از آنها آبسلانگ بخواهید، آبسلانگ همان چوب هایی می باشد که در مطب پزشکان و برای معاینه گلو مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید آنها را تهیه و با استفاده از آنها کاردستی های جالبی بسازید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید