عروسک سازی با نمد و ایده هایی برای ساخت عروسک های نمدی

0

عروسک سازی با نمد یکی از جدیدترین و محبوب ترین روش ها برای ساخت عروسک های متنوع و زیبا می باشد، وجود تنوع بالای نمد در بازار و قیمت مناسب آن بهترین بهانه برای ساخت عروسک با نمد باشد. حال برای اینکه بتوانید زیباترین عروسک ها را بسازید نیازمند الگو و طرح عروسک می باشید، از این رو قصد داریم در این مطلب به ارائه عروسک های نمدی متنوع و بسیار زیبا بپردازیم که امیدواریم برای شما عزیزان نیز جذب باشند.

مدل های عروسک سازی با نمد برای کودکان

مشاهده انواع عروسک نمدی با الگو می تواند بهترین ایده برای ساخت عروسک های مختلف باشد. البته در صورتی که الگوی عروس در دسترس نبود با مشاهده عکس تکمیل شده آن نیز می توان به سادگی اقدام به کشیدن الگو و طرح عروسک روی کاغذ نموده و سپس آن را روی نمد های رنگی مناسب منتقل نموده و برش بزنید. عروسک سازی با نمد همچون عروسک سازی با پارچه، خمیر چینی، جواب، خز و…. کار راحت و جذابی است. عکس های زیر نمونه هایی از انواع عروسک نمدی را نشان می دهد که می توانند بهترین انتخاب برای بچه ها باشند.

ساخت عروسک با نمد عروسک خرس نمدی زیبا و بامزه

ساخت عروسک با نمد

عروسک نمدی دخترمدل عروسک دخترانه با نمد

عروسک نمدی زیباعروسک کودک با نمد

ساختن عروسک با نمدعروسک نمدی با مزه و جالب

عوسک سگ نمدیمدل عروسک سگ نمدی

عروسک سازی با نمدساخت آویزی تزیینی با نمد و عروسک نمدی

ساخت عروسک حیوانات با نمدساختن عروسک زیبا با نمد

آموزش عروسک سازی با نمدعروسک سازی نمدی زیبا و خاص

برای ساخت عروسک های نمدی بهتر است از همه خلاقیت و ابتکار خود استفاده نمایید و اقدام به ساخت عروسکی خاص و متفاوت نمایید. در ادامه نیز تعدادی عکس مربوط به عروسک سازی نمدی را ارائه خواهیم داد که از جمله زیباترین عروسک ها با نمد محسوب می گردند.

ساخت عروسک با نمدعروسک های نمدی بامزه و خاص

عروسک سازی با نمدساخت عروسک با نمد برای پسر بچه ها

عروسک سازی با نمد رنگیعروسک نمدی با طرح فرشته

ساخت عروسک نمدی زیبامدل عروسک نمدی زیبا و خاص

عروسک سازی با نمدعروسک سازی خاص و بامزه

ساخت عروسک نمدیمدل عروسک دو نفره

ساخت عروسک کیتی با نمدساخت عروسک کیتی با نمد

عروسک سازی نمدیعروسک سازی جدید با نمد

ساخت عروسک دختر نمدیساخت عروسک دخترانه با نمد

عروسک آشپزباشی نمدیعروسک آشپزباشی با نمد

همانطور که مشاهده نمودید ایده های متنوعی برای عروسک سازی با نمد وجود دارد که به کارگیری هر یک کاملا سلیقه ایی است و به ابتکار و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. حال بهتر است برای مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر و همچنین مشاهده آموزش های مفید در این زمینه به بخش عروسک سازی مجله هنر در خانه مراجعه نمایید و از مطالب منتشر شده کامل و مفید در این زمینه دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید