نقاشی روی مانتو با به روزترین و جدیدترین طرح ها

0

نقاشی روی پارچه یکی از هنرهای تزیینی بسیار زیبا و کاربردی است که مطمئنا نمونه های مختلف آن را بارها مشاهده نموده ایم، این هنر اخیرا بر روی لباس ها و مانتوهای زنانه و دخترانه خودنمایی می کند و جلوه ایی خاص به آنها می بخشد. اگر شما نیز قصد استفاده از این هنر زیبا را دارید تا پایان این مقاله از مجله هنر در خانه همراه ما باشید و با مدل های متنوع و بسیار زیبای نقاشی روی مانتو آشنا شوید.

مطمئنا برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید با ایجاد تغییراتی بر روی مانتوی ساده خود، آن را تبدیل به مانتوی مجلسی و شیکی نمایید. ایده های متنوعی در این زمینه وجود دارد که می توان از بین آنها گلدوزی یا تکه دوزی روی مانتو، مروارید دوزی روی مانتو، نقاشی روی مانتو و… را نام برد که انتخاب طرح و مدل هر یک کاملا سلیقه ایی است و به شما برای داشتن مانتویی شیک و خاص کمک می کند.

مدل های نقاشی روی مانتو های مجلسی و اسپرت

همانگونه که می دانید انواع مدل نقاشی روی پارچه دارای تنوع بالایی است که اغلب بر اساس کاربرد، طرح و مدل دلخواه انتخاب می شود.  تصاویر زیر نمونه هایی از انواع نقاشی روی مانتو های دخترانه و زنانه جدید می باشند که با الگوبرداری از طرح و مدل آنها می توانید زیباترین نقاشی را بر روی مانتوهای خود انجام دهید.

نقاشی روی مانتونقاشی گل روی مانتو مجلسی

نقاشی جدید روی مانتوطرح برای نقاشی رو مانتو

نقاشی ساده روی مانتونقاشی ساده روی مانتو

نقاشی مدرن روی مانتو اسپرتمدل نقاشی فانتزی روی مانتو

طرح نقاشی روی پارچهنقاشی بر روی مانتو مجلسی

نقاشی گل روی مانتونقاش اکرلیک روی مانتو

نقاشی رو مانتو مجلسیتزیین مانتو مجلسی با نقاشی

نقاشی اکرلیک روی مانتونقاشی بر روی مانتو

نقاشی بر روی مانتوطرح نقاشی روی لباس و مانتو نقاشی بر روی مانتو مجلسیمدل نقاشی بر روی مانتو

نقاشی رو مانتو دخترانهطرح نقاشی روی پارچهنقاشی روی مانتوطرح شابلون روی مانتو

نقاشی پشت مانتو دخترانهنقاشی پشت مانتو مجلسی

نقاشی زیبا روی مانتو سفیدنقاشی آبرنگی روی مانتو

با جدیدترین و متنوع ترین مدل های نقاشی بر روی مانتو آشنا شدید که در صورت دلخواه می توانید هر یک از این مدل های زیبا را بر روی مانتوهای خود پیاده نمایید. البته قبل از هر اقدامی بهتر است با کلیک بر روی آموزش نقاشی روی پارچه مجله هنر در خانه از آموزش مرحله به مرحله نقاشی روی پارچه های مختلف آشنا شده و سپس با استفاده از این آموزش و الگوبرداری از مدل هایی که در این مطلب ارائه می دهیم زیباترین نقاشی ها را انجام دهید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید