مدل مانتو لی کاغذی جدید و بسیار شیک دخترانه

0

مانتوهای لی کاغذی را می توان یکی از بهترین انتخاب ها به عنوان مانتو تابستانه یا بهاره دانست، البته جالب است بدانید این مدل مانتو در تمامی فصول سال مورد استفاده قرار می گیرد، به همین دلیل طرفداران بیشماری دارد و از جمله محبوب ترین مانتوهای دخترانه می باشد. مدل مانتو لی را می توان در تم های رنگی آبی روشن تا تیره تهیه نمود که آبی روشن آن بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

برخی از مانتوها بر اساس جنس پارچه نام گذاری شده اند و دارای مدل های متنوع و بی شماری می باشند. از جمله اینگونه مانتو ها می توان به مدل مانتو حریر، مانتو کتان، مدل مانتو لی و… اشاره نمود. بنا به درخواست شما دوستان عزیز ما قصد داریم در این مطلب به معرفی انواع مانتو های لی کاغذی بپردازیم که به عنوان مدل مانتو تابستانی و بهاره نیز می خورد استفاده قرار می گیرند. پس تا پایان همراه ما باشید و از این مدل مانتوهای بسیار شیک و دوست داشتنی دیدن نمایید.

مانتو جلوباز دخترانه

۲۱ مدل مانتو لی کاغذی زیبا و جدید :

مانتوهای لی کاغذی را می توان از جمله محبوب ترین و جدیدترین مدل های مانتو دانست، از این رو این مدل مانتوها، به عنوان مدل مانتو ۹۷ مورد استقبال بانوان شیک پوش قرار گرفته اند. تصاویر زیر نمونه هایی از انواع مدل مانتو لی کاغذی می باشند که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای مدل مانتو شما عزیزان باشند.

مانتو لی زیپ دارمانتو لی زیپ دار

مدل مانتو تابستانی لیمانتو بلند لی جدید

مانتو جلوباز لیمانتو مجلسی لی

مانتو تابستانی جدید لیمدل مانتو شیک و جدید لی

مدل مانتو جدید لی مانتو لی کاغذی تابستانه

مانتو دخترانه جدید و زیبامدل مانتو زنانه لی

مانتو لی بلندمانتو لی بلند دخترانه

مدل مانتو دخترانه لیمانتو لی جدید

مانتو دخترانه شیک و زیبامانتو لی شیک و زیبا

اگر از طرفداران انواع مدل مانتو اسپرت هستید می توانید اقدام به خرید مانتو لی نمایید و در عین شیک پوش و به روز بودن از مدل مانتو ایده آل خود استفاده نمایید. مانتوهای لی اسپرت از بهترین گزینه ها برای دختران نوجوان و جوان می باشند.

مدل مانتو لیمانتو اسپرت دخترانه لی

مانتو لی جدیدمانتو دخترانه با پارچه لی

مدل مانتو اسپرت لیمدل مانتو کشی لی

مانتو لی کاغذی جدیدمانتو لی کوتاه دخترانه

مدل مانتو جدید دخترانهمدل مانتو جدید لی

مانتو دخترانه لیمانتو دخترانه شیک و زیبا

مانتو لی جدید و زیبامدل مانتو اسپرت جدید

مدل مانتو لی کاغذی جدیدمدل مانتو دخترانه لی

عکس مانتو لی جدیدعکس مانتو لی کاغذی

مدل مانتو لی جدیدمانتو لی جدید و شیک

مانتو دخترانه لی جدیدمانتو دخترانه لی

ضمن اینکه امیدواریم مشاهده این مدل مانتوهای لی برای همه دختران جوان و زنان با سلیقه و به روز جذاب و دیدنی باشد، از شما دوستان علاقه مند دعوت می نماییم با کلیک بر روی مدل مانتو و مراجعه به این بخش از دیگر مدل های بسیار زیبا و متنوع دیدن نموده و بهترین ها را انتخاب نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید