ساخت کارت پستال ساده و شیک با ایده های جدید

0

یکی از سرگرمی های جالب و دوست داشتنی ساخت کارت پستال ساده در منزل است که با روش های مختلف و تنوع بالا انجام می گیرد. شاید شما نیز بارها ساخت کارت پستال با طرح های متنوع را تجربه نموده باشید و حال به دنبال ایده ایی جدید و خاص بگردید. فراموش نکنید که برای ساختن کارت پستال می توان از وسایل ساده و ابتدایی که در منزل دارید استفاده نمایید و از این طریق زیباترین کارت پستال را برای مناسبت های مختلف بسازید.

در ادامه آموزش ساخت کارت پستال ساده و زیبا را مشاهده می نمایید که یکی از آسان ترین آموزش ها برای ساختن کارت پستال است، شما با استفاده از این آموزش می توانید به راحتی اقدام به ساخت کارت پستال رمانتیک و عاشقانه برای ولنتاین، کارت تبریک تولد، کارت پستال روز پدر و یا روز مادر، کارت دعوت های زیبا و… بسازید.

مراحل ساخت کارت پستال ساده و زیبا

برای ساخت کارت پستال نیاز به مقوای رنگی، چسب اکلیلی، چسب مایع، روبان های رنگی برای تزیین، گل های کاغذی یا پارچه ایی و… نیازمندید که انتخاب هر یک از این موارد کاملا سلیقه ایی است.

آموزش ساخت کارت پستال

ابتدا روی تکه ایی مقوا، اندازه های زیر را علامت بزنید و با خط کش و مداد کم رنگ خطوط لازم را بکشید. (مطابق تصویر زیر)

آموزش ساخت کارت پستال ساده

حال با استفاده از کاتر و کمک گرفتن از خط کش، مقوا را به شکل زیر و از روی خطوطی که در مرحله قبل علامت گذاری نمودید، تا بزنید.

کارت پستال ساده دست ساز

مقوایی با رنگ دیگر انتخاب نموده و با استفاده از چسب مایع، آن را داخل مقوای تا زده شده بچسبانید. این مقوا، پشت کارت را تشکیل می دهد.

ساختن کارت پستال با مقوا

از آنجایی که ما قصد داریم روی این کارت پستال عکس فرد مورد نظر را بچسبانیم، با استفاده از مقوایی با رنگ دیگر قاب عکس را برش زده و روی کارت اصلی بچسبانید.

آموزش ساختن کارت پستال

حال به سراغ وسایل تزیینی می رویم و تزیینات زیبایی را برای روی کارت برش زده و آماده می کنیم. انتخاب این تزیینات کاملا سلیقه ایی است و شما می توانید از وسایل دلخواه و طرح های متنوع و خاص استفاده کنید.

ساخت کارت پستال تولد

کارت پستال را به دلخواه و با وسایل آماده شده، تزیین کنید.

مدل کارت پستال ساده دست ساز

حال عکس انتخابی را در محل مناسب خود قرار دهید. کارت پستال تولد شما آماده است آن را به عزیزانتان هدیه کنید.

مدل های کارت پستال دست ساز

مدل های کارت پستال ساده دست ساز

حال که با روش ساخت کارت پستال ساده آشنا شدید، می توانید با استفاده از این روش اقدام به ساختن کارت پستال های متنوع و جدید نمایید. در ادامه چند مدل کارت پستال دست ساز زیبا و خاص را ارائه می دهیم که می توانید با الگوبرداری از این مدل های زیبا، جذاب ترین کارت پستال ها را بسازید.

کارت پستال دست ساز سادهکارت پستال تولد دست ساز

آموزش ساخت کارت پستال سادهکارت تبریک زیبا و ساده

ساخت کارت پستال تولدکارت پستال برای تبریک تولد

مدل کارت پستال تولدکارت پستال دست ساز

کارت پستال ساده تولدمدل کارت پستال ساده و زیبا

مدل کارت پستال تولدکارت تبریک دست ساز زیبا

کارت پستال دست ساز جدیدکارت دست ساز برای تبریک تولد

همانطور که مشاهده نمودید ساخت کاردستی ساده به راحتی انجام گرفت، توجه داشته باشید که شما به راحتی و در مدت زمانی کوتاه می توانید اقدام به ساختن کارت پستال های متنوع و زیبا نموده و بعد از تزیین کردن کارت پستال ها، آنها را برای عزیزترین افراد زندگی تان ارسال نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید