نحوه دوخت کفش چرمی بچه گانه به همراه الگو کفش

0

برای همه ما دوخت کفش و کیف کار با اهمیت و مهمیه و شاید یه وقتایی دور از ذهنمونه که بخوایم توی خونه و با امکانات کم اینکارو انجام بدیم. اما من امروز تصمیم دارم بهتون یاد بدم که چطور میشه توی خونه و خیلی راحت یه کفش زیبا دوخت واز اون استفاده کرد. پس با  آموزش زیبا و متفاوت دوخت کفش همراهم باشین، مطمئنا خوشتون میاد.

آموزش دوخت کفش چرمی زیبا و شیک:

همینطور که گفتم امروز با آموزش دوخت کفش چرمی برای بچه ها در خدمتون هستم که البته شما میتونین این کفش رو در سایزهای خیلی کوچک هم بدوزین و به عنوان دکور و تزئین اتاق و حتی جاکفشی ازش استفاده کنید.  برای دوخت این نوع کفش به مقداری چرم احتیاج دارین که میتونین اونو توی رنگ دلخواهتون تهیه کنید.

در مرحله اول شما باید الگو کفش رو بکشید. این کفش زیبا سه الگو داره که اونها رو توی تصویر زیر میبینید. الگو ها رو مناسب با سایز کفشی که میخواین داشته باشین بکشید.

دوخت کفش

حالا الگو های کفش رو روی پارچه چرم منتقل کنید و قسمتهای اضافه اونو ببرید.

دوخت کفش

تو این مرحله از دوخت کفش مطابق با تصویر قسمتهایی که باید با دست دوخته شه و بیشتر حکم روکار و نمای کفش رو داره با دقت بدوزید.

دوخت کفش

حالا وقتش رسیده که کفی کفش و تکه هایی رو که قبلا در آوردیم به هم متصل کنیم تا کفش ما تکمیل شه. موقع دوخت کیف و کفش باید دقت زیادی به قسمتهایی که قراره به هم متصل شه داشته باشیم. برای بند های کفش و همینطور روی کفش از هنر و سلیقه خودتون استفاده کنید تا یه کفش زیبا و فوق العاده داشته باشین.

دوخت کفش

خب دوستهای خوبم دوخت کفش ما به پایان رسید، امیدوارم ازش خوشتون اومده باشه.

دوخت کفش

اگه تمایل دارین یا دوخت انواع کیف و کفش و همینطور خیاطی های مختلف آشنا شید حتما سری به اینجا بزنید. شاد و موفق باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید