ساخت سنجاق سینه مرواریدی شیک و زیبا در خانه

0

ساخت زیورآلات مختلف برای همه افراد خصوصا بانوان باسلیقه و هنرمند جالب است و اغلب ترجیح می دهند زیورآلات دست ساز را با ابتکار و خلاقیت خود در منزل بسازند. انواع مختلف سنجاق سینه نیز از جمله این زیورآلات محسوب می گردد که موارد استفاده زیادی برای بانوان دارند. از این رو آشنایی با آموزش ساخت سنجاق سینه برای بانوان باسلیقه بسیار مهم می باشد.

همه ما بارها از انواع مروارید و مهره های زیبا برای ساخت زیورآلات مختلف استفاده نموده ایم. تجربه ساخت گردنبند با مهره یا مروارید، ساخت دستبند و گوشواره های زیبا و… از جمله تجربه های بسیار جذاب و شیرین می باشد.  علاوه بر این موارد ساخت تاج سر، گل مو و حتی سنجاق سینه نیز از جمله مواردی است که با یادگیری آنها علاوه بر اینکه می توانیم از هنر دست خود در مجالس و مهمانی ها استفاده نماییم، می توان از این طریق به کسب درآمد نیز پرداخت.

مدل سنجاق سینه دست ساز

آموزش ساخت سنجاق سینه زنانه با مروارید :

برای ساخت سنجاق سینه شیک و زیبا به وسایل زیر نیاز دارید، البته توجه داشته باشید که این وسایل برای ساختن سنجاق سینه با طرح پروانه می باشد که شما می توانید به دلخواه از دیگر طرح ها و شکل ها استفاده نمایید.

  • مهره اشک بزرگ : یک عدد
  • مهره شیشه ایی : ۴ عدد
  • مهره رنتگی : به تعداد مورد نیاز
  • مروارید سفید یا شیری : یک رشته
  • ملیله طلایی : ۱۰ عدد
  • گیره سنجاق سینه : یک عدد
  • سیم جواهر سازی : به مقدار نیاز
  • نمد سفید : یک تکه کوچک

وسایل لازم برای ساختن سنجاق سینه

برای شروع یک مروارید را از سیم رد نمایید و سپس مروارید دیگری را از هر دو سیم رد نمایید. حال دو مروارید را از دو سیم رد کنید و مجددا یک مروارید را از دو سیم رد نمایید.

برای ساخت شکل اشکی، یک مروارید را از دو سیم رد کنید و سپس از هر دو سیم نه مروارید رد نمایید.

در این مرحله دو سیم از دو مروارید کنار رد نمایید و سپس یک مهره اشک و یک ملیله طلایی را از هر دو سیم رد نمایید. سیم های آزاد را از مروارید ها رد نمایید و بعد از ثابت کردن اشک ساخته شده، سیم های اضافه را ببرید.

سنجاق سینه مرواریدی زیبا

در مرحله بعدی لازم است که یک تکه سیم ببرید و از آن دو عدد مروارید رد نمایید، حال از هر طرف سیم ۱۱ مروارید رد کنید و سپس هر دو تا سیم را از یک مروارید رد نمایید.

ساختن سنجاق سینه با مهره و مروارید

مطابق مرحله قبل پیش بروید و یک الگوی اشک جدید بسازید، سپس با پیچاندن سیم ها به یکدیگر، یک بال پروانه را بسازید.

حال باید مراحل قبل را مجدد تکرار کنید و بال دیگر پروانه را بسازید. سپس هر دو بال را به یکدیگر متصل نمایید.

درست کردن سنجاق سینه در خانه

با دو مهره رنگی و مهره اشکی بزرگ قسمت میانی بدن پروانه را بسازید و سپس با ملیله های طلایی و دو مهره رنگی دیگر شاخک های پروانه را تکمیل کنید.

ساختن سنجاق سینه با مروارید

نمد را به شکل دایره و متناسب با گیره سنجاق سینه برش بزنید، ابتدا نمد را با چسب حرارتی به پشت پروانه و طرف دیگر آن را به گیره بچسبانید.

ساخت انواع سنجاق سینه در خانه

سنجاق سینه زیبا و شیک ما آماده است، می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

ساخت سنجاق سینه

ضمن اینکه امیدواریم از آموزش ساخت سنجاق سینه با مروارید نهایت استفاده را برده باشید، پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش زیورآلات مجله هنر در خانه از دیگر آموزش های جالب و کاربردی برای ساخت انواع زیورآلات دست ساز دخترانه و زنانه با جدیدترین طرح ها و مدل ها دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید