مدل شومیز دخترانه و زنانه شیک و جدید

0

شومیز یکی از انواع لباس های شیک و بسیار زیبای زنانه و دخترانه است که این روزها طرفداران زیادی در بین خانم های شیک پوش دارد. شومیزها تنوع بالایی در طرح و مدل دارند و پوشش مناسبی برای بانوان ایرانی محسوب می گردند. اگر شما نیز قصد خرید و یا دوخت شومیز را دارید تا پایان این مطلب همراه ما باشید و با انواع مدل شومیز جدید آشنا شده و سپس اقدام به انتخاب بهترین گزینه نمایید.

عکس های انواع مدل شومیز جدید و بسیار زیبا :

مدل شومیز هایی که در این بخش از مجله هنر در خانه معرفی می نماییم از جمله شیک ترین و زیباترین مدل شومیزها محسوب می گردند و از بین تصاویر و مدل های متعدد گلچین شده اند. همانطور که می دانید شومیز ها در دو مدل کوتاه و بلند دوخته شده اند. از شومیزهای بلند می توان به عنوان مانتو تابستانی نیز استفاده نمود. اغلب شومیزها دارای مدل آستین بلند یا سه ربع هستند از این رو پوشش مناسبی برای بانوان محسوب می گردند. در ادامه مدل های شومیز جدید را مشاهده می فرمایید که امیدواریم آشنایی با این مدل ها برای شما عزیزان نیز جذاب باشند.

شومیز زنانه جدیدشومیز جلو بسته جدید

مدل شومیز جدیدشومیز دخترانه زیبا

شومیز مجلسی جدیدمدل شومیزهای جدید و زیبا

شومیز دخترانهشومیز زیبا و شیک

مدل شومیز جدیدمدل بلوز دخترانه

شومیز زنانه جدیدشومیز یقه دکمه دار جدید

شومیز سایز بزرگشومیز زنانه سایز بزرگ

شومیز دخترانهمدل بلوز جدید و زیبا

مدل جدید شومیزشومیز دخترانه جدید

مدل شومیز دخترانهشومیز جلو بسته زنانه

مدل شومیز حریر شومیز بلند دخترانه

شومیز دخترانه بندیعکس شومیز جدید دخترانه

شومیز یقه کرواتیشومیز زیبای دخترانه

مدل های شومیز مجلسی :

شومیزهایی که تا این لحظه مشاهده نمودید اغلب برای جمع های خودمانی مناسب بودند، در این بخش قصد داریم به معرفی انواع مدل شومیزهای مجلسی بپردازیم. این شومیزها را می توان به عنوان لباس مجلسی با دامن و یا شلوار مورد استفاده قرار داد. توجه داشته باشید که با کمی خلاقیت می توان به تزیین لباس و شومیز پرداخت و آنها را تبدیل به شومیز مجلسی کرد.

شومیز جدید و شیکعکس شومیز حریر

شومیز مجلسی جدیدشومیز مجلسی زنانه

شومیز جدیدمدل بلوز مجلسی

شومیز مجلسی حریرشومیز حریر جدید

شومیز مجلسی جدیدشومیز شیک مجلسی

شومیز جدید و شیک دخترانهشومیز حریر زیبا

شومیز حریر مجلسیعکس شومیز دخترانه مجلسی

مدل شومیز بلند دخترانهشومیز بلند مجلسی

شومیز حریر جدیدشومیز حریر دخترانه

شومیز یقه دار جدیدشومیز یقه کرواتی مجلسی

شومیز حریر و گیپور مجلسیشومیز مجلسی جدید و شیک

همانطور که مشاهده نمودید انواع مدل شومیز دخترانه و زنانه دارای تنوع بسیار بالایی هستند که هر فرد می تواند بر اساس سلیقه و نیازهای شخصی مناسب ترین انتخاب را داشته باشد. حال ضمن اینکه امیدواریم از تماشای این مدل های شیک لذت برده باشید، از همه شما عزیزان دعوت می نماییم با کلیک بر روی مدل لباس مجله هنر در خانه از دیگر مدل های جدید و شیک انواع لباس ها دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید