با استفاده از عکس های خانوادگی زیبایی بیشتری به دیوارهای منزل ببخشید

1

از آنجایی که دیوارها سطحی وسیعی از منزل را اشغال نموده اند، زیبایی آنها می تواند نقش مثبتی در تزیینات منزل داشته باشد. تزیین دیوار به شکل های مختلف و با وسایل گوناگون انجام می گیرد. یکی از ترفند های جالب در این زمینه که امروزه رواج زیادی نیز یافته است، تزیین دیوار با عکس می باشد که به شکل های مختلف انجام می گیرد و زیبایی و جذابیت خاصی به دیوارها می بخشد.

روش های جدید تزیین دیوار با عکس :

عکس های خانوادگی و دوستانه از جمله زیباترین عکس ها محسوب می گردند که تماشای آنها برای همه ما جذاب و دوست داشتنی است. البته در بیشتر مواقع شاهد این عکس ها، داخل آلبوم هستیم. اما می توان با ایده ایی جالب از این عکس های خاطره انگیز نهایت استفاده را برد. بدین منظور این عکس های دیدنی و جذاب را با ظرافت روی دیوارهای منزل بچسبانید. (این نوع تزیین تا حدودی شبیه به تزیین دیوار با مقوا می باشد که در مطالب قبل نیز به آن پرداخته ایم.) حال از این عکس ها می توان برای تزیین دیوار اتاق خواب، اتاق پذیرایی و…. استفاده نمود. در ادامه تصاویر و ایده هایی برای تزیین دیوار با عکس های زیبا را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند الگویی برای تزیین دیوار شما باشند.

تزیین دیوار با عکستزیین ساده دیوار با عکس

تزیین دیوار اتاق خواب با عکستزیین دیوار پذیرایی با عکس

تزینی دیوار جدیدتزیین رمانتیک دیوار با عکس

تزیین دیوار های منزل با عکستزیین جالب دیوار با عکس

تزیین دیوار با قاب عکسایده خلاقانه برای تزیین دیوار

تزیین دیوار با عکس به شکل قلبدیزاین دیوار با عکس های ساده

تزیین عکس روی دیوار به شکل ساعتتزیین عکس به شکل ساعت دیواری

تزیین جالب دیوار با عکستزیینات دیوار با عکس های خانوادگی

تزیین دیوار زیبا با عکستزیین شیک و زیبای دیوار با عکس

تزیین دیوار اتاق خوابدیزاین دیوار اتاق خواب با عکس

تزیین دیوار با قاب عکس های زیبا :

علاوه بر عکس های ساده می توان از انواع قاب عکس برای تزیین دیوار استفاده نمود و از این طریق زیبایی و جذابیت بیشتری به دیوارها بخشید. تزیین دیوار پذیرایی با قاب عکس یکی از بهترین و جذاب ترین ایده ها برای تزیین دیوار محسوب می گردند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد.

تزیین دیوار راهرو با عکستزیین دیوار اتاق خوابتزیین دیوار اتاق پذیراییتزیین دیوار اتاق پذیرایی با عکستزیین زیبای دیوار با عکس

همانطور که مشاهده نمودید برای تزیین دیوار های منزل می توان از عکس های مختلف استفاده نموده و با این ترفند ساده، زیبایی بیشتری به دیوارها بخشید. اما در صورتی که قصد دارید قبل از انجام هر گونه اقدامی با دیگر تزیینات در این رابطه آشنا شوید، بر روی تزیین دیوار مجله هنر در خانه کلیک نموده و از بهترین و زیباترین ایده ها برای تزیینات مختلف دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید