دوخت زیرانداز نوزاد با طرح عروسکی زیبا و جالب

0

آموزش مرحله به مرحله ساخت و دوخت زیرانداز نوزاد با طرحی زیبا و متفاوت را در این مطلب ارائه خواهیم داد که امیدواریم این آموزش برای همه شما عزیزان مفید باشد و بعد از مشاهده آن بتوانید اقدام به ساخت زیرانداز فانتزی و زیبا برای کودکتان نمایید. تا پایان همراه ما باشید و از این آموزش دیدنی نهایت استفاده را ببرید.

مراحل ساخت و دوخت زیرانداز نوزاد با خز :

دوخت زیرانداز نوزاد همچون دوخت بالش کودک و لحاف و تشک یکی از فعالیت های جالبی است که اغلب توسط مادر انجام می گیرد. اگر شما نیز قصد تهیه زیرانداز زیبایی برای نوزادتان را دارید تا پایان ما را همراهی نمایید. این مدل زیر انداز که آموزش آن را مشاهده خواهید نمود یکی از بامزه ترین مدل های زیرانداز می باشد که به گونه ایی ترکیبی از زیرانداز و عروسک می باشد و مطمئنا مورد توجه کودکان قرار می گیرد.

دوخت زیرانداز نوزادی جدید

برای ساخت این نوع زیر انداز نیاز به یک متر پارچه خز در رنگ دلخواه،  دو عدد کلاف کاموا سفید کوچک و دو دکمه مشکی برای چشم ها و مقداری چرم یا پارچه محکم برای زیر کار نیازمندیم.

دوخت زیرانداز نوزاد

حال باید اقدام به کشیدن الگو نمایید. انتخاب مدل عروسک کاملا سلیقه ایی است. اما اگر مهارت کافی برای کشیدن الگو را ندارید می توانید طرح ساده ایی مثل طرح زیر را انتخاب کرده و با گچ روی پارچه خز منتقل نمایید.

زیرانداز برای نوزاد

بعد از اطمینان از طرح کشیده شده ان را با کاتر یا قیچی ببرید.

ساخت زیرانداز نوزادالگوی زیرانداز نوزاد

دکمه های مشکی را روی کلاف های کاموا قرار دهید و ابا چسب محکم کنید. از این طریق می توانید چشم های عروسک را تکمیل نمایید.

دوخت زیرانداز عروسکی برای نوزاددوخت زیرانداز جدید و زیبا

با کمک کمی پشم شیشه قسمت سر عروسک را برجسته تر نمایید.

مدل زیرانداز دست ساز

برای جلوگیری از سر خوردن زیرانداز روی پارکت و سرامیک و همچنین مقاوم تر شدن آن، می توانید از تکه ایی چرم مصنوعی یا پارچه ضخیم برای زیر کار استفاده نمایید و آن را طبق همین الگو برش زده و از زیر به خز بچسبانید. (این مرحله اختیاری است)

دوخت زیرانداز با پارچه خز

زیر انداز نوزاد ما تکمیل شد.

زیرانداز خز برای نوزادن

در صورت تمایل می توانید برای این زیر انداز کوسن نیز بسازید. برای دوخت کوسن روی پارچه دلخواه دو دایره بکشید و آن را برش بزنید.

دوخت کوسن برای کودکان

دو پارچه دایره ایی شکل را روی هم قرار داده و بدوزید. برای زیبایی بیشتر کار، از برش های کوچک رنگی استفاده کنید تا کوسن های شما شبیه به کوکی شوند.

دوخت کوسن نوزاد

این تکه های کوچک رنگی را با کوک ساده یا دوخت دندان موشی روی کوسن بدوزید و سپس داخل کوسن را با پشم شیشه پر کنید.

دوخت کوسن برای زیرانداز نوزاد

بعد از پر کردن کوسن، قسمت بازمانده را با نخ همرنگ بدوزید.

دوخت زیرانداز نوزاد

کوسن شما آماده است آن را به تعداد دلخواه تهیه کنید و در اطراف زیر اندازی عروسکی قرار دهید.

دوخت زیرانداز با پارچه خز برای نوزاد

همانطور که مشاهده نمودید ساخت و یا دوخت زیرانداز نوزاد به راحتی انجام گرفت و شما به سادگی صاحب زیر اندازی زیبا و خاص شدید.

دوخت زیرانداز با پارچه خز

حال از شما عزیزان علاقه مند دعوت می نماییم برای مشاهده آموزش های بیشتر  متنوع تر بر روی خیاطی مجله هنر در خانه کلیک نمایید و از بهترین و جدیدترین مطالب منتشر شده دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید