ساخت جعبه کادو نمدی زیبا و شیک در منزل

0

جعبه کادو نمدی از جمله زیباترین و جدیدترین جعبه های کادویی می باشد که برای انواع هدیه ها مناسب است. ساخت جعبه کادویی با نمد به راحتی انجام می گیرد، با این حال نحوه ساختن جعبه کادو با نمد را در این مطلب به طور کامل آموزش می دهیم و امیدواریم با استفاده از این آموزش بتوانید جعبه کادویی های زیبا ساخته و به عزیزانتان تقدیم نمایید.

آموزش ساخت جعبه کادو نمدی :

ساختن جعبه کادو یکی از هنرهای زیبا و جالب است که می تواند به درآمدزایی نیز کمک کند. از آنجایی که مدتی است بازار استفاده از نمد بسیار داغ می باشد در این مطلب قصد داریم نحوه ساخت جعبه کادو نمدی را معرفی نماییم. شما به راحتی می توانید با استفاده از پارچه نمد اقدام به ساخت جعبه نموده و سپس با گل، روبان و… به تزیین جعبه کادو بپردازید.

ساخت جعبه کادوی نمدی

برای شروع الگوهای جعبه کادو را مطابق تصویر زیر بر روی مقوا کشیده و سپس آن را روی نمد منتقل نموده و برش بزنید. (در صورت تمایل برای داشتن جعبه ایی بزرگتر می توانید اندازه ها را به همین نسبت بیشتر نمایید)

الگوی جعبه کادو نمدی

الگوی بزرگتر برای بدنه جعبه و الگوی کوچک برای درب جعبه کادویی مورد استفاده قرار می گیرد. حال نمد بزرگتر را برداشته و مطابق تصویر

لبه های کار را به یکدیگر بدوزید. برای دوخت این قسمت می توانید از کوک ساده و یا دوخت دندان موشی استفاده نمایید.

ساخت جعبه کادوییآموزش ساخت جعبه کادو

توجه داشته باشید که بعد از دوخت تمام قسمت ها، نمد شما به شکل حجم مکعبی شکل در می آید.

آموزش درست کردن جعبه کادو

حال برای ساخت درب جعبه کادو، نمد کوچکتر را با روش بالا بدوزید.

مراحل ساخت جعبه کادویی

از آنجایی که اندازه درب جعبه را از هر طرف حدود نیم سانتی متر بیشتر در نظر گرفته ایم، دیگر نگران کوچک شدن درب جعبه نیستیم و لبه های آن را همچون قسمت اصلی جعبه کادو به یکدیگر می دوزیم.

ساخت جعبه کادو با نمدساختن جعبه کادو پارچه ای

به این ترتیب جعبه کادوی نمدی ما آماده شده است. برای تزیین درب جعبه بهتر است اقدام به ساخت گل نمدی در رنگ و اندازه دلخواه نموده و آن را روی درب جعبه قرار دهید، البته می توانید از انواع وسایل تزیینی دیگر نیز استفاده کنید و از این طریق جعبه هدیه بسیار زیبایی داشته باشید.

جعبه هدیه نمدی

پیشنهاد می کنیم ساخت این جعبه کادو نمدی را تجربه نمایید و از داشتن جعبه هدیه ایی زیبا و دیدنی لذت ببرید.

جعبه کادو نمدی زیبا

شما دوستان هنرمند همچنین می توانید برای مشاهده آموزش های بیشتر و متنوع تر بر روی جعبه هدیه مجله هنر در خانه کلیک نموده و از دیگر مطالب منتشر شده در این زمینه دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید