با مهره و مروارید گردنبند های دخترانه شیک و زیبا بسازید

0

ساخت گردنبند با مهره و مروارید یکی از هنرهای دستی پرطرفدار و جذاب است که می توان از آن به عنوان هنری برای کسب درآمد نیز استفاده نمود. از این رو و بنا به تقاضای شما دوستان هنر دوست و علاقه مند قصد داریم در این مطلب به ارائه آموزش ساخت گردنبند دخترانه با مهره بپردازیم که یکی از آموزش های ساده و در عین حال کاربردی می باشد. در ادامه همراه ما باشید و نهایت استفاده را از این آموزش ببرید.

آموزش ساخت گردنبند با مهره شیک و زیبای زنانه :

آموزشی که در این مطلب قصد ارائه آن را داریم مربوط به ساخت گردنبند با مهره و مروارید می باشد، البته شما عزیزان با کمی خلاقیت می توانید با استفاده از این آموزش اقدام به ساخت تاج سر و انواع زیور آلات مختلف از جمله دستبند و گوشواره نمایید و از هنر دست خود لذت ببرید. در ادامه آموزش ساخت گردنبند زیبا و جذاب را با انواع مهره و مروارید مشاهده می نمایید.

ساخت گردنبند با مهره

مواد لازم :

  • مروارید و مهره در سایز و رنگ دلخواه
  • ملیله و منجوق شیشه ایی
  • روبان در رنگ دلخواه
  • نخ و سوزن
  • سیم

ساخت گردنبند مرواریدی

برای شروع ساخت گردنبند با مروارید و مهره ابتدا با کمک سیم رشته های مرواریدی بسازید. برای راحتی بیشتر از انبردست مناسب استفاده کنید و مهره ها را مطابق با تصویر زیر به یکدیگر متصل نمایید.

آموزش ساخت گردنبند مرواریدی

برای زیبایی بیشتر گردنبند از مهره، مروارید، منجوق و ملیله در کنار یکدیگر استفاده نمایید و بعد از متصل کردن آنها، رشته را تکمیل نمایید.

آموزش ساخت گردنبند

بعد از تکمیل رشته مرواریدی برای گردنبند، انتهای آن را با کمک سیم قلاب بسازید، حال زمان آن رسیده است که از روبان استفاده نمایید و آن را به قلاب ها متصل نمایید و با استفاده از نخ و سوزن آن را فیکس نمایید.

ساخت گردنبند با مروارید و مهره

این گردنبند برای کسانی که به قفل های فلزی حساسیت دارند انتخاب مناسبی محسوب می گردد، از این رو پیشنهاد می کنیم حتما ساخت آن را تجربه نمایید و از داشتن گردنبندی زیبا و دوست داشتنی لذت ببرید.

آموزش ساخت گردنبند با مهرهآموزش ساخت گردنبند دخترانه

همانطور که ملاحظه نمودید ساخت گردنبند با مهره و مروارید به راحتی انجام می گیرد، حال شما دوستان هنرمند می توانید با توجه به این آموزش و همچنین استفاده از ابتکار و خلاقیت خود اقدام به ساخت گردنبند و زیورآلات زیبا و شیک نمایید و از هنر دست خود لذت ببرید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید