مدل های کیف چرم دست دوز شیک و جدید زنانه و مردانه

0

کیف چرم دست دوز از جمله کیف های بسیار زیبا و پرطرفدار است که تنوع بالایی در طرح و مدل دارد و امروزه شاهد انواع مختلف آن در بازار هستیم که با سلایق مختلف می توان آنها را انتخاب و تهیه نمود. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به کیف های چرمی دست دوز علاقه مندید این مطلب را از دست ندهید و با جدیدترین مدل کیف ها آشنا شوید.

۱۷ مدل کیف چرم دست دوز با دوخت های بسیار زیبا و شیک

کیف دوزی یکی از هنرهای بسیار جذاب و کاربردی است که از سال های دور رواج داشته و طرفداران بسیار زیادی دارد، کیف های دست دوز با پارچه های مختلف تهیه می شوند که در این میان انواع مختلف کیف های چرمی طرفداران بیشتری دارند، دوخت کیف چرم کار دشواری نیست، تنها لازم است مهارت کافی را در این زمینه کسب نمایید، سپس به سادگی اقدام به دوخت انواع کیف با طرح های مختلف نمایید. در ادامه تصاویری از انواع کیف چرم دست دوز ساده و شیک را ارائه می دهیم که می توانند الگویی برای دوخت کیف های زیبا توسط شما باشند.

کیف دست دوز چرمی مدل کیف دست دوز جدید کیف چرمی دست دوز کیف چرمی زنانه مدل کیف چرم دست دوز کیف های چرم دست دوز

کیف های چرم دست دوز شامل انواع کیف زنانه و مردانه، کیف پول، کیف موبایل و… می باشند که اغلب به زیبایی دوخته شده اند و کاربردهای مجزایی دارند. توجه داشته باشید که در دوخت کیف های چرمی اغلب از دوخت دندان موشی، کوک درشت و ظریف و دگر دوخت های ساده استفاده می شود. عکس های زیر چند مدل کیف دست دوز را نشان می دهند که هر یک کاربرد متفاوتی دارند و مطمئنا می توانند انتخاب مناسبی برای شما دوستان باسلیقه باشند.

کیف چرم دست دوزکیف پول چرم دست دوز

کیف پول دست دوزکیف دست دوز جدید و شیک

کیف پول زنانه دست دوزعکس کیف دست دوز

کیف چرمی دست دوزکیف پول چرم جدید

مدل کیف چرم زنانهکیف مردانه دست دوز

کیف زنانه دست دوزکیف جدید و شیک چرمی

کیف چرم زنانه کیف دست دوز دوشی زنانه

کیف چرمی دست دوزمدل کیف چرمی دست دوز

کیف چرم زنانه جدیددوخت کیف اسپرت دخترانه

کیف دوشی زنانهمدل کوله پشتی دست دوز

کیف دست دوز زنانهکیف دست دوز چرم جدید

حال که با انواع کیف های چرم دست دوز آشنا شدید، از شما عزیزان علاقه مند دعوت می نماییم با کلیک بر روی کیف و کفش مجله هنر در خانه از دیگر مدل ها و همچنین آموزش های مفید و کاربردی در زمینه دوخت انواع کیف های جدید دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید