طرز تهیه قارچ سوخاری خوشمزه و پفکی در منزل

0

قارچ سوخاری یکی از غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ است که طرفداران زیادی خصوصا بین کودکان و نوجوانان دارد، قارچ سوخاری را می توان خیلی سریع آماده نمود و از طعم خاص و ویژه آن لذت برد. در ادامه طرز تهیه قارچ سوخاری را به صورت مرحله به مرحله و کامل معرفی می نماییم که امیدواریم این دستور عالی و فوق العاده برای شما عزیزان نیز مفید باشد. پس تا پایان همراه ما باشید و نهایت استفاده را از این دستور پخت ببرید.

در مطالب قبلی مجله هنر در خانه به معرفی طرز تهیه سالاد سزار و همچنین ناگت مرغ پرداختیم که هر دو انتخاب مناسبی برای مهمانی ها و دورهمی ها می باشند. از آنجایی که این دو دستور مورد توجه شما عزیزان قرار گرفت، قصد داریم در این مطلب به ارائه طرز تهیه قارچ سوخاری بپردازیم که امیدواریم این دستور پخت نیز برای شما دوستان هنرمند مفید باشد.

طرز پخت قارچ سوخاری

مواد لازم برای تهیه قارچ سوخاری :

  • قارچ : نیم کیلو
  • آرد سوخاری یا آرد سفید معمولی : یک لیوان
  • پودر سوخاری : یک لیوان
  • نمک، فلفل قرمز، آویشن : به مقدار لازم
  • تخم مرغ : دو عدد
  • پودر سیر : به مقدار لازم

طرز تهیه قارچ سوخاری :

برای داشتن قارچ پفکی خوشمزه با ظاهری زیبا نباید قارچ ها را بشویید، چون شستن باعث می شود قارچ ها همچون اسفنج، آب را جذب کنند و قارچ سوخاری شما حالت خمیری شود. نکته قابل توجه دیگر این است که بهتر است از قارچ های بسته بندی استفاده نمایید تا بهتر و سالم تر باشند.

قارچ تازه برای قارچ سوخاری

قارچ ها را با دستمال نمدار پاک کنید، سپس پوست نازک آن را با چاقوی تیز بگیرید. حال در ظرف مناسبی تخم مرغ ها را شکسته و با ادویه ها و پودر سر مخلوط کنید. خوب هم بزنید تا یکدست شوند. حال قارچ ها را داخل تخم مرغ زده و سپس به آرد سفید یا آرد سوخاری و مجدد در تخم مرغ بزنید. در پایان لازم است که قارچ ها را در پودر سوخاری بزنید و بعد در روغن داغ و شناور سرخ نمایید و سپس نوش جان کنید.

طرز تهیه قارچ سوخاریقارچ سوخاری خوشمزه

امیدواریم نهایت استفاده را از دستور ارائه شده برده باشید و با این دستور قارچ سوخاری های خوشمزه و خوش طعمی بپزید. از شما عزیزان دعوت می نماییم برای مشاهده دستورات آشپزی بیشتر بر روی آشپزی مجله هنر در خانه کلیک نموده و با جدیدترین و مفیدترین مطالب منتشر شده آشنا شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید