تزیین ژله با موز برای مهمانی و جشن تولد با ایده های جدید

2

تزیین ژله با میوه های مختلف یکی از رایج ترین روش ها برای تزیین انواع ژله برای مجالس و جشن های مختلف است. موز یکی از این میوه ها می باشد که می تواند برای تزیین ژله و دسر های مختلف به کار رود. در این مطلب به معرفی ایده هایی برای تزیین ژله با موز می پردازیم که امیدواریم برای شما عزیزان نیز جالب و جذاب باشند و از این طریق بتوانید زیباترین تزیین ژله ها را داشته باشید.

مدل های تزیین ژله با موز و دیگر میوه ها :

همه ما بارها تزیین ژله با میوه را تجربه نموده ایم و سعی کرده ایم برای زیبایی بیشتر ژله و دسرها از انواع میوه استفاده کنیم. همانطور که گفتیم تزیین ژله با موز یکی از رایج ترین ایده ها برای تزیین انواع ژله می باشد. بدین منظور موز ها را برش بزنید و داخل و یا روی ژله بچینید. البته برای زیبایی بیشتر، می توانید در تزیین ژله در کنار موز از دیگر میوه ها، انواع شکلات و بیسکویت، ترافل های رنگی و…. نیز استفاده نمایید. در ادامه چند مدل از تزیینات ژله و دسر با موز را مشاهده می فرمایید.

تزیین ژله با موز ژله لیوانی با موز تزیین دسر لیوانی با موز تزیین ژله با موز تزیین دسر با میوه

تزیین ژله قالبی با موز :

برای تزیین ژله های قالبی نیز می توانید از موز استفاده کنید و علاوه بر زیبایی بخشیدن به ژله ها، به بهبود طعم آن نیز کمک کنید. در ادامه چند مدل تزیین ژله قالبی با موز را مشاهده می نمایید که امیدواریم الگوی مناسبی برای شما عزیزان باشند و با ایده گرفتن از آنها بهترین تزیینات را داشته باشید.

تزیین دسر با موز ژله قالبی موزی تزیین ژله و دسر با موز تزیین دسر قالبی با موز ژله قالبی با موز تزیین ژله جدید با موز تزیین دسر قالبی با موز تزیین چیز کیک با موز

تصاویری که مشاهده نمودید بهترین ایده ها برای تزیین ژله و دسر با موز می باشند، در صورتی که تمایل دارید با دیگر تزیینات در این زمینه آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم بر روی تزیین ژله مجله هنر در خانه کلیک نموده و  با جدیدترین تزیینات و دیزاین ها آشنا شوید.

اشتراک گذاری

۲ دیدگاه

  1. تزئینات واقعا جالب و زیبا بود حالا همین تزئینات رو میشه با هر میوه ای انجام داد و فقط مختص موز نمی تونه باشه

یک نظر دهید