مدل مانتو بنفش شیک و جدید مخصوص نوروز ۹۷

0

اغلب بانوان شیک پوش و به روز ترجیح می دهند از مانتوهایی با رنگ سال استفاده نمایند، اگر شما نیز چنین قصدی دارید پیشنهاد می کنیم تصاویر ارائه شده در این مطلب را از دست ندهید و با انواع مدل مانتو بنفش جدید و شیک آشنا شوید و از این طریق بهترین گزینه را به عنوان مدل مانتو ۹۷ با رنگ سال انتخاب نمایید.

۱۰ مدل مانتو بنفش جدید و زیبا برای بانوان شیک پوش :

رنگ بنفش به عنوان رنگ سال ۹۷ معرفی شده است، از این رو اغلب افراد تمایل به استفاده از این رنگ در پوشاک خود برای سال جدید دارند. از رنگ بنفش می توان در تهیه انواع مدل مانتو، پیراهن های زیبای زنانه و مردانه، انواع کیف و کفش و… استفاده نمود که در این میان مانتوهایی با رنگ بنفش طرفداران بیشتری خصوصا در بین خانم های جوان دارند. طراحان مد چندین پیشنهاد عالی برای انتخاب مدل مانتو ۹۷ با رنگ بنفش را ارائه داده اند که هر یک می توانند انتخاب ایده آل و فوق العاده ایی برای بانوان شیک پوش ایرانی با سلایق مختلف باشند. در ادامه ۱۰ مدل مانتو بنفش دخترانه و زنانه جدید و شیک را ملاحظه می فرمایید که شامل انواع مدل مانتو بلند و کوتاه، مانتوهای مجلسی و اسپرت و جدیدترین مانتو ها با رنگ بنفش می باشند.

مدل مانتو بنفشمانتو مجلسی بنفش

عکس مانتو بنفش جدیدعکس مانتو بنفش جدید

مدل مانتو رنگ سالمدل مانتو بلند بنفش

مدل مانتو مجلس بنفشمدل مانتو مجلسی با رنگ سال

مدل مانتو 97مانتو گیپور بنفش جدید و زیبا

مدل مانتو عید 97مدل مانتو جدید  ۹۷

مدل مانتو جدید و شیک بنفشمانتو دخترانه بنفش

مانتو بنفش برای عید نوروزمدل مانتو جدید بنفش

مدل مانتو بنفش جدیدعکس مانتو مجلسی ۹۷

عکس مانتو 97مدل مانتو جدید و شیک برای نوروز ۹۷

عکس های انواع مدل مانتو بنفش با طرح های جدید و شیک را ملاحظه نمودید که امیدواریم تماشای آنها برای شما عزیزان نیز جذاب و تماشایی بوده باشد. از همه شما طرفداران مد و دوستان شیک پوش دعوت می نماییم برای مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر بر روی مدل مانتو مجله هنر در خانه کلیک نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید