شمع هفت سین با تزیینات زیبا و متفاوت (۱۶مدل شمع)

1

با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و انجام تزیینات سفره هفت سین شما می توانید از شمع های دکوری و تزیینی دست ساز برای این کار استفاده کنید که موجب زیبایی و جذابیت چیدمان شما خواهد شد. شمع هفت سین را می توانید به روش های مختلف و خلاقانه تزیین کنید در این مطلب می توانید از تزیینات زیبای شمع های دکوری و تزیینی برای این کار ایده بگیرید. پس تا پایان همراه ما باشید و از این تصاویر و ایده های زیبا نهایت استفاده را ببرید.روش خاص تزیین شمع برای هفت سین

تزیین شمع هفت سین با ایده های جدید و خلاقانه

برای تزیین شمع هفت سین می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید این روش ها بسیار ساده و متنوع می باشند. برای این کار شما می توانید از شمع های آماده و ساده استفاده کنید و دور شمع را با پارچه های طرح دار، کنف، گونی، رنگ های تزیینی، اکلیل و … به شکل های متنوعی بپیچید. اگر مایل هستید که شمع را در منزل درست کنید می توانید مقداری از مقداری پارافین را به روش بن ماری در ظرفی ذوب کنید و سپس پارافین ذوب شده را در قالب های شکل دار بریزید استفاده از قالب های استوانه ای و قلب بیشتر به کار شما زیبایی و جلوه می دهد. عکس زیر تزیین شمع با گل خشک را نشان می دهد که می تواند الگویی برای تزیینات شما عزیزان برای هفت سین ۹۷ باشد.

شمع هفت سین شیک و زیبا

 تزیین شمع برای هفت سین

درست کردن شمع با استفاده از تخم مرغ و سیب یک روش تزیینی مناسب برای شمع سفره هفت سین می باشد برای این کار می توانید از تخم مرغ های خالی که درون آن با پارافین پرشده است استفاده کنید همچنین برای تهیه شمع به شکل سیب می توانید از قالب سیب استفاده کنید و پارافین را درون قالب بریزید سپس با گواش شمع را رنگ کرده و تزیین کنید.

ایده جالب تزیین شمع برای هفت سین  تزیینات شمع برای هفت سین

تزیین مدرن شمع هفت سین شمع تزیینی برای سفره هفت سین

تزیین شمع زیبا برای هفت سین تزیین شمع روی آب برای هفت سین

تزیین رمانتیک شمع برای هفت سین شمع های هفت سین۹۷

شمع مدل تخم مرغ هفت سین شمع های ساده برای هفت سین

تزیین شمع با گل چینی مدل شمع هفت سین

روش آسان تزیین خانگی شمع شمع سفره هفت سین با دیزاین زیبا

تزیین شمع با کنف برای هفت سین    تزیین شمع با کنف برای هفت سین

تزیین شمع با سنگ تزیینی تزیین شمع با مروارید و سنگ های تزیینی

شمع پارچه ای هفت سین تزیین روی شمع برای هفت سین

تزیین شمع های هفت سین با کاج شمع های تزیینی زیبا و شیک

روش درست کردن شمع به شکل سیب شمع داخل سیب برای هفت سین

تزیین شمع با چسب تزینی تزیین شمع با چسب تزیینی

تزیین شمع هفت سین تزیین جدید شمع برای هفت سین

در این بخش با نمونه های تزیینی و زیبا برای درست کردن شمع هفت سین آشنا شدید و مدل های متفاوت آن را مشاهده کردید امیدواریم از دیدن این مدل شمع ها لذت برده باشید و ایده کافی را برای انجام دادن تزیینات شمع به دست آورده باشید. در صورت تمایل به آشنایی با دیگر ایده ها و همچنین مشاهده تزیینات متفاوت و جدید بر روی تزیین شمع هنر در خانه کلیک نموده و از دیگر مطالب منتشر شده ما دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

  1. عالی بود ممنون
    همیشه مطالب جالبی در سایت شما منتشر میشه که ارزش وقت گذاشتن رو داره
    آرزوی موفقیت

یک نظر دهید