مدل مانتو ۹۷ دخترانه و زنانه با طرح های جدید و شیک

0

پوشاک به ما ظاهری متفاوت و شکیل می دهد. این مسئله سبب می شود که همواره متوجه ظاهر خود باشیم. مانتو برای خانم ها در محیط بیرون از خانه جزء پوشش های اصلی محسوب می شود و از این نظر بسیاری از خانم ها به آن اهمیت می دهند. در این مطلب ما به شما طرح های شیک و جذاب مدل مانتو ۹۷ را پیشنهاد می کنیم.

طرح های شیک و جذاب مدل مانتو ۹۷

مانتوها در طرح ها و با پارچه های مختلفی تهیه می شوند. مانتوهای اداری، مانتو بلند و کوتاه، بهاره، دانشجویی و… از جمله مانتوهایی هستند که در طرح و جنس با هم متفاوت هستند. به عنوان مثال ما مانتو حریر و ساتن را برای مهمانی و مجلس می پسندیم. مانتوهای نخی نیز بیشتر در فصل بهار و تابستان مورد استفاده قرار می گیرند. جنس براق ساتن باعث شده که در مهمانی ها بسیار لوکس و شیک جلوه کند. این نوع مانتو شما را خیلی شکیل و اشرافی نشان می دهد.

مانتوهای نخی نیز اگر طراحی خوبی داشته باشند، گزینه بسیار مناسبی هستند. این نوع از مانتوها در بسیاری از موارد از جمله ادارات، مجالس و… استفاده می شوند. پوشش نخی آن ها به راحتی آسایش شما را فراهم می کند.

انواع مدل مانتو اسپرت نیز بسیار مورد توجه خانم های جوان است. سبک اسپرت تیپ متفاوت با استیل خاصی را ایجاد می کند و شما را جوان تر نشان می دهد. پارچه فاستونی برای تهیه مانتوهای اداری بیشتر به کار می رود و پارچه ویسکوز را می توان در دو سبک اسپرت و اداری مشاهده کرد. در ادامه بخشی از عکس های انواع مدل مانتوهای ۹۷ را ملاحظه می فرمایید که هر یک از جمله زیباترین و بهترین مدل های مانتو محسوب می گردند.

مدل مانتو 97طراحی شیک مانتو

مدل شیک مانتو 97طراحی عالی مانتو ۹۷

مدل متفاوت مانتو 97طراحی زیبا مانتو ۹۷

مدل ایده آل مانتو 97مانتو ۹۷ آبی رنگ

مدل فوق العاده مانتو 97طراحی فوق العاده مانتو ۹۷

مدل زیبا مانتو 97طراحی ایده آل مانتو ۹۷

مدل عالی مانتو 97طرح زیبای مانتو ۹۷

طراحی شیک مانتو 97

مدل مانتو ۹۷

طراحی متفاوت مانتو 97مدل شیک مانتو ۹۷

طراحی عالی مانتو 97مدل زیبای مانتو ۹۷

طراحی زیبای مانتو 97مدل شیک مانتو ۹۷

طراحی فوق العاده مانتو 97مدل عالی مانتو ۹۷

طراحی ایده آل مانتو 97مدل فوق العاده مانتو ۹۷

مدل مانتو 97مانتو شیک ۹۷

مانتو متفاوت 97

مانتو مشکی ۹۷

مانتو ایده آل 97طراحی جذاب مانتو ۹۷

مانتو فوق العاده 97مانتو ۹۷

مانتو زیبای 97طرح سنتی مانتو ۹۷

مانتو عالی 97طراحی متفاوت مانتو ۹۷

مانتو ایده آل 97مانتو حریر سفید ۹۷

مانتو شیک و زیبا 97عکس مانتو ۹۷

مانتو آبی رنگ 97

برای طراحی یک مانتو شیک و ظریف معمولاً پارچه ونیز را به کار می برند. با همه این مطالب برای خرید یک مانتو عالی در سال ۹۷، سلیقه حرف اول را می زند. شما با توجه به سلیقه و علاقه خود می توانید جنس، سبک، راحتی و رنگ مانتو خود را انتخاب کنید. رنگ نیز در انتخاب شما حائز اهمیت است. تولیدکنندگان مانتو امروزه در هر کاتالوگی برای هر طرح تنوع رنگی زیاد قائل شده اند تا هم امکان یک انتخاب دقیق را برای شما فراهم کرده باشند و هم بتوانید این مانتو زیبا را به شکل زیبایی با بقیه لباس ها ست کنید. از اینکه تا پایان مطلب مدل مانتو ۹۷ همراه ما بودید، سپاس گذاریم و امیدواریم این تنوع مدل هدایت گر شما  در یک انتخاب موفق و دقیق باشد. برای مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر بر روی مدل مانتو مجله هنر در خانه کلیک نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید