مدل هفت سین ۹۷ با ایده های خلاقانه و جدید

0

تزیین هفت سین در فرهنگ ایرانی بسیار جا افتاده است و این سفره هر جور که تهیه شده باشد باید هفت سین را داشته و تا حد زیادی مزین شده باشد. در این مطلب با انواع مدل هفت سین ۹۷ برای یک چیدمان فوق العاده ما را همراهی بفرمایید.

بیشتر مردم نوروز و جشن های جانبی آن را کاملاً ایرانی می دانند و این تعلق خاطر ریشه در فرهنگ و ملیت ما دارد. بعضی از این مراسم، به خصوص چهارشنبه سوری به خاطر اهمیت آتش در آن، وابسته به دین زرتشت دانسته اند. از طرفی شواهد مختلف نشان دهنده این مطلب است که این جشن های تاریخی ریشه ای فراتر از قوم ایرانی( متعلق به قوم هندو- اروپایی مهاجرینی که حدود ۳۰۰۰ سال قبل به ایران آمدند) دارند و احتمالاً از مراسم قبل از آریایی این فلات سرچشمه می گیرند و چه بسا اقوام عیلامی، کاسی، گوتی و دیگر اقوام باستانی نیز آن ها را جشن می گرفته اند. چیدن سفره هفت سین یکی از بهترین و زیباترین آیین ها در مراسم عید نوروز است.

مدل هفت سین ۹۷

عید نوروز بیش از آن که به یک جشن باستانی بدل شده باشد، تبدیل به یک سنت شده است. همه ما از دوران کودکی تا سنین بزرگسالی یک مفهوم زیبا را از عید نوروز در ذهن داریم و با آن حس نوستالژیک برقرار می کنیم. دید و بازدید، عیدی گرفتن، پوشیدن لباس نو، بوی بهار و سبزه، مسافرت رفتن، تعطیل شدن مدرسه و…این ها تعبیر زیبای ما از عید نوروز است. گاهی نیز با آمدن عید به یاد کسانی می افتیم که سال پیش در کنار ما بر روی همین سفره نشسته بودند و حالا دیگر کنارمان نیستند.  در هر صورت فرا رسیدن عید نوروز با همه حال و هوای متفاوتش یکی از زیباترین حس هاست. برای برپایی یک جشن ایده آل و مناسب می توانید چیدمان سفره هفت سین و سبزه عید نوروز را به شکل دلخواه انجام دهید. همانطور که می دانید سال ۹۷، سال سگ است. از این رو می توانید برای زیبایی بیشتر سفره هفت سین خود، ساخت سگ نمدی یا پارچه ایی را تجربه نمایید و هفت سین بامزه و زیبایی داشته باشید. در ادامه مدل های متنوع و بسیار زیبای هفت سین ۹۷ را ملاحظه می فرمایید که هر یک می توانند ایده ایی زیبا برای ساخت هفت سین شما باشند.

تزیین عالی سفره هفت سین تزیین هفت سین سال ۹۷

تزیین متفاوت سفره هفت سینچیدمان متفاوت سفره هفت سین با تخم مرغ رنگی

تزیین عالی سفره هفت سینمدل هفت سین جدید

تزیین ظروف هفت سین با روبان آبیتزیین سفره هفت سین با روبان آبی

چیدمان زیبای سفره هفت سین با روبان قرمزچیدمان سفره هفت سین با روبان قرمز

مدل هفت سین 97

مدل هفت سین ۹۷

هفت سین زیبا و متفاوت 97 طراحی فانتزی سفره هفت سین ۹۷

تزیین هفت سین با شمعچیدمان عالی سفره هفت سین۹۷

تزیین سفره هفت سین با ظروف فیروزه ایتزیین سفره هفت سین با گل

طراحی جالب هفت سین با تخم مرغ رنگیتزیین سفره هفت سین ۹۷

طراحی عالی سفره هفت سین 97تزیین هفت سین ۹۷

طراحی زیبای هفت سین 97مدل هفت سین ۱۳۹۷

طراحی زیبا و عالی سفره هفت سینتزیینات سفره هفت سین زیبا

چیدمان زیبای سفره هفت سینچیدمان متفاوت هفت سین ۹۷

سفره هفت سین زیباطراحی سفره هفت سین با تم فیروزه ای

تزیین سفره هفت سین 97مدل سفره هفت سین برای سال ۹۷

سفره هفت سین 97چیدمان زیبای هفت سین با گل

تزیین سفره هفت سین با گل مریمتزیین سفره هفت سین با گل طبیعی

چیدمان هفت سین 97تزیین سفره هفت سین ۹۷

طراحی سفره هفت سین 97

امیدواریم تماشای عکس های انواع مدل هفت سین ۹۷ که در این مطلب ارائه دادیم برای شما عزیزان نیز جذاب بوده باشد، در صورت تمایل به مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر می توانید بر روی هفت سین مجله هنر در خانه کلیک نموده و از دیگر ایده ها دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید