رنگ سال ۹۷ را بشناسید و در سال جدید به روزترین باشید

0

رنگ بنفش به عنوان رنگ سال ۹۷ معرفی شده است، این رنگ زیبا و خاص از جذاب ترین و محبوب ترین رنگ ها محسوب می گردد که علاوه بر رنگ لباس های و آرایش می تواند به عنوان رنگی متفاوت برای دکوراسیون منزل نیز مورد استفاده قرار گیرد. رنگ بنفش، که رنگی آرامش دهنده و زیبا است دارای تم های مختلف می باشد. برای انتخاب رنگ برای سال ۹۷ می توان از رنگ های یاسی، سوسنی، بنفش، بادمجانی و… استفاده نمود که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شوید.

انتخاب رنگ بنفش به عنوان رنگ سال ۹۷

شرکت پنتون هر سال رنگ سال را معرفی می نماید و سپس اغلب افراد سعی می کنند نهایت استفاده را از آن رنگ ببرند. این شرکت رنگ بنفش را به عنان رنگ سال ۲۰۱۸ معرفی کرده است، که در ایران این رنگ به عنوان رنگ سال ۹۷ انتخاب شده است. همانطور که گفتیم رنگ بنفش یکی از خاص ترین و زیباترین رنگ ها محسوب می گردد که می توان از آن برای انتخاب مدل مانتو، لباس های مردانه و زنانه، کیف و کفش و … استفاده نمود. اگر شما نیز از طرفداران مد هستید، حتما قبل از انتخاب تیپ جدید خود با تم های مختلف رنگ بنفش آشنا شوید.

رنگ سال 97رنگ نوروز 97

علاوه بر پوشاک می توان از رنگ بنفش در میکاپ و رنگ و مدل مو سال ۹۷ نیز استفاده نمود. رنگ بنفش زیبایی و جذابیت خاصی به چهره و تیپ خانم ها در سنین مختلف می بخشد از این رو از جمله محبوب ترین رنگ ها محسوب می گردد.

رنگ سال 2018رنگ سال 97

چنانچه قصد دارید برای سال ۹۷ تغییراتی در دکوراسیون منزل ایجاد نمایید، پیشنهاد می کنیم از دیزاین هایی با رنگ بنفش استفاده کنید و از این طریق دکوراسیون و چیدمان منزل خود را با جدیدترین متد سال ۹۷ طراحی نمایید.

دکوراسیون منزل با رنگ سال 1397

حال که با ایده هایی برای داشتن بهترین انتخاب ها با رنگ سال ۹۷ آشنا شدید، می توانید با انتخاب رنگ بنفش در سال جدید از جمله به روزترین افراد باشید. شما عزیزان همچنین می توانید با کلیک بر روی دنیای مد مجله هنر در خانه از دیگر ایده ها و پیشنهادات عالی و فوق العاده دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید