کاردستی ساعت با مقوا و کاغذ رنگی برای کودکان

0

کاردستی ساعت یکی از کاردستی های پرطرفدار در بین کودکان پیش دبستانی و مهد کودک است که به راحتی نیز ساخته می شود. این نوع کاردستی را می توان با مقوا، کاغذ، کارتن و… تهیه نمود. اگر شما نیز قصد ساخت این مدل کاردستی را برای کودکان دارید پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و با بهترین ایده ها برای ساخت کاردستی به شکل ساعت آشنا شوید.

مدل های کاردستی ساعت برای کودکان با طرح های متنوع و زیبا :

ساخت کاردستی های شگفت انگیز برای کودکان برای همه والدین و مربیان جذاب است و اغلب سعی می کنند کاردستی جالبی برای کودکان بسازند، این نوع کاردستی علاوه بر زیبایی، مفید و کاربردی نیز باشد. کاردستی ساعت یکی از این کاردستی های جالب است که به راحتی نیز ساخته می شود. در ادامه چند مدل کاردستی با مواد بازیافتی را مشاهده می فرمایید که به شکل ساعت ساخته شده اند و برای کودکان در سنین مختلف کاربرد دارند و از این طریق می توان تشخیص زمان را به کودکان آموزش داد. تصاویر زیر می توانند الگویی برای ساخت ساعت های زیبا و جذاب برای کودکان می باشند.

کاردستی ساعتساخت ساعت با وسایل ساده

کاردستی های کودکانهکاردستی کودکانه با کاغذ رنگی و سی دی

کاردستی کودکانه ساعتکاردستی برای کودکان

ساخت کاردستی به شکل ساعتساخت ساعت با بشقاب یکبار مصرف

کاردستی با بشقاب یکبار مصرفساخت ساعت ساده برای بچه ها

کاردستی ساعت با مقواکاردستی با کارتن برای کودکان

ساخت کاردستی برای بچه هاساعت کودکانه با کاغذ رنگی

ساخت ساعت مقواییساخت کاردستی با بشقاب یکبار مصرف

کاردستی ساعت برای کودکانساخت ساعت برای بچه ها

کاردستی های ساعتکاردستی با مقوا برای کودکان

ساخت ساعت با نمد برای بجه هاساخت ساعت برای بچه ها با مقوا رنگی

با جالب ترین کاردستی های ساعت آشنا شدید، ضمن اینکه امیدواریم مشاهده این مدل کاردستی ها برای شما عزیزان نیز جذاب بوده باشد، از شما عزیزان دعوت می نماییم با کلیک بر روی کاردستی مجله هنر در خانه از دیگر مطالب و مدل های منتشر شده و همچنین آموزش های جدید و متنوع در این زمینه دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید