تزیین حلوا با سیخ کباب برای مهمانی و مجالس + آموزش مرحله ای

0

تزیین حلوا با سیخ کباب یکی از ایده های جالب و جدید برای تزیین حلوای مجلسی است که به راحتی نیز انجام می گیرد و زیبایی خاص و ویژه ایی به دیس حلوا می بخشد. از این رو قصد داریم در این مطلب از مجله هنر در خانه چگونگی تزیین حلواهای مختلف با سیخ کباب را آموزش دهیم و سپس به معرفی مدل های حلوای تزیین شده با این روش بپردازیم. تا پایان همراه ما باشید و از این آموزش عالی و فوق العاده نهایت استفاده را ببرید.

مدل های تزیین حلوا با سیخ کباب با طرح های زیبا و شیک :

برای تزیین حلوا با سیخ کباب ابتدا حلوا را داخل دیس یا بشقاب مناسب ریخته و سطح آن را صاف کنید. سپس با نوک سیخ آن را به چهار قسمت تقسیم نموده و نوک سیخ را در مرکز هر بخش قرار داده و به آرامی فشار دهید. مجددا آن را پایین تر قرار داده و دوباره بعد از کمی فشار سیخ را در محل پایین تر قرار دهید. این کار را در همه بخش های حلوا انجام دهید تا طرح دلخواه روی سطح حلوا ایجاد گردد. این نوع تزیین می تواند انتخاب مناسبی برای حلوای ساده، حلوا لبو، حلوا شیر و دیگر حلواها باشد.

آموزش تزیین حلوا با سیخ کبابمراحل تزیین حلوا با سیخ

حال که با چگونگی تزیین حلوا با سیخ آشنا شدید، به ارائه مدل های متنوع و زیبای تزیین حلوا با سیخ کباب می پردازیم که امیدواریم برای شما عزیزان نیز جذاب باشند و با الگوبرداری از این تزیینات فوق العاده بهترین دیزاین حلوا را برای مراسم و مهمانی ها داشته باشید.

تزیین حلوا با سیخ کبابتزیین حلوا مجلسی شیک و زیبا

تزیین مجلسی حلواتزیین دیس حلوا با بادام

تزیین زیبای حلواتزیین ساده حلوا با سیخ کباب

تزیین روی حلوا با سیخ کبابتزیین حلوای مجلسی

تزیین حلوا برای مجلستزیین روی حلوا با سیخ کباب

تزیین حلوا سادهتزیین بشقاب حلوا برای مجلس

تزیین زیبای حلوا مجلسیدیزاین دیس حلوا با سیخ کباب

تزیین زیبای حلوا مجلسیتزیین زیبا و جدید حلوا برای مجلس

تزیین روی حلوا با سیخ کبابتزیین حلوای مجلسی با سیخ

دیزاین حلوا برای مجلستزیین ساده حلوا برای مهمانی

تزیین بشقاب حلوا با سیخ کبابتزیین روی حلوا مجلسی

تزیین حلوا برای مجلس و مهمانیتزیین شیک و جدید حلوا مجلسی با سیخ کباب

همانطور که مشاهده نمودید انواع حلوا را می توان با سیخ کباب تزیین نمود و با کمی خلاقیت، زیبایی و جذابیت خاصی به آن بخشید. ضمن اینکه امیدواریم از مشاهده این مطلب لذت برده باشید از شما عزیزان دعوت می نماییم با کلیک بر روی تزیین حلوا و مراجعه به این بخش از دیگر مدل ها و ایده ها برای اینگونه تزیینات دیدن نموده و نهایت استفاده را از هر یک ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید