طرز تهیه سالاد سزار خوشمزه و اصل با مرغ

0

سالاد سزار یکی خوشمزه ترین سالاد هاست که طرفداران زیادی دارد و می تواند انتخاب مناسبی برای مهمانی ها باشد. این سالاد به راحتی تهیه می شود و طعم بی نظیری دارد. اگر شما نیز از جمله طرفداران این سالاد خوشمزه هستید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و با طرز تهیه سالاد سزار که در ادامه ارائه خواهیم داد آشنا شوید و نهایت استفاده را از این آموزش بی نظیر ببرید.

سالاد سزار همچون سالاد ماکارونی و سالاد الویه با روش های مختلف و مواد اولیه متنوعی تهیه می شود که در این مطلب قصد داریم شما عزیزان را با یکی از روش های عالی و آسان برای تهیه این سالاد آشنا نماییم. در ادامه طرز تهیه سالاد سزار با سینه مرغ را مشاهده می نمایید که در این دستور سعی کرده ایم با روشی ساده و آسان تهیه این سالاد بی نظیر را آموزش دهیم. تا پایان همراه ما باشید و نهایت استفاده را از این دستور ببرید.

روش پخت سالاد سزار

مواد لازم برای تهیه سالاد سزار :

  • سینه مرغ : یک عدد
  • پنیر پارمسان : دو قاشق غذاخوری
  • نان تست : سه عدد
  • سیر : دو حبه
  • روغن زیتون : به مقدار لازم
  • کاهو : به مقدار لازم
  • سس مایونز : یک قاشق غذاخوری
  • سس خردل : یک قاشق غذاخوری
  • نمک، فلفل و آبلیمو : به مقدار لازم

مواد لازم برای سالاد سزار

طرز تهیه سالاد سزار خوشمزه :

مرغ را در ابعاد دلخواه خرد نموده و با مقداری روغن زیتون، سیر خرد شده، نمک، فلفل و کمی آبلیمو آن را مزه دار نمایید. برای نتیجه گیری بهتر، می توانید مرغ را حدود نیم ساعت تا چهل دقیقه داخل این مواد قرار دهید.

حال به سراغ نان های تست رفته و آنها را نیز مکعبی خرد کنید. مقداری روغن زیتون و سیر خرد شده را با هم مخلوط کرده و نان ها را داخل آن قرار دهید تا مزه دار و روغنی شود.

حال ماهیتابه را روی حرارت قرار دهید و نان های تست را داخل آن بریزید و تفت دهید. سپس آنها را خارج نموده و مرغ ها را نیز داخل ماهیتابه بریزید و اجازه دهید با روغن خود سرخ شوند و بپزند.

کاهو را بعد از شستن و خشک کردن، خرد نمایید و با مرغ و نان تست مخلوط کنید.

سالاد سزار خوشمزه

طرز تهیه سس سالاد سزار :

برای تهیه سس مخصوص سالاد سزار، سس مایونز، سس خردل، پنیر پارمسان را با کمی نمک، فلفل، روغن زیتون، آبلیمو و سیر مخلوط نمایید و سس خوشمزه ایی برای این سالاد تهیه کنید.

سس برای سالاد سزارطرز تهیه سالاد سزار

حال سالاد سزار را در ظرف مناسب کشیده و به تزیین سالاد سزار بپردازید.

طرز تهیه سالاد سزار

با طرز تهیه سالاد سزار خوشمزه آشنا شدید، امیدواریم این سالاد بی نظیر را تهیه نموده و از طعم و مزه عالی آن لذت ببرید. شما دوستان هنرمند همچنین می توانید با کلیک بر روی آشپزی مجله هنر در خانه از دیگر دستورات امتحان شده و عالی نهایت استفاده را ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید