سگ نمدی برای هفت سین سال ۹۷ با طرح های جدید

0

سگ نمدی یکی از عروسک های بامزه و دوست داشتنی است که می توان آن را به شکل های فانتزی و زیبا ساخت و مورد استفاده قرار داد. همانطور که می دانید سال ۹۷ سال سگ می باشد، پس عروسک سگ می تواند انتخاب جالبی برای سفره هفت سین باشد. اگر شما نیز قصد ساخت عروسک سگ با نمد را دارید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید و با ایده هایی برای ساخت سگ های نمدی بامزه و دوست داشتنی آشنا شوید.

۱۲ مدل سگ نمدی جدید و فانتزی + ایده هایی برای ساخت :

عروسک های نمدی را می توان از جمله جدیدترین و زیباترین عروسک های دست ساز دانست که تنوع بسیار بالایی نیز دارند، این عروسک ها را با کمی خلاقیت و ابتکار می توان به سادگی تهیه نمود و به شکل های مختلف ساخت. سگ نمدی نیز از جمله این عروسک هاست که قصد داریم برای تزیین سفره هفت سین ۹۷ از آن استفاده کنیم. پس بهتر است با ایده هایی برای ساخت این مدل عروسک نمدی بامزه و فانتزی آشنا شوید.

عروسک سگ فانتزی سگ های نمدی بامزه ساخت سگ با نمد آموزش سگ های نمدی سگ نمدی فانتزی و جدید سگ با نمدساخت عروسک سگ با نمد

برای ساخت عروسک سگ با نمد ابتدا الگوی عروسک نمدی را بکشید و بعد از برش الگو، اقدام به اتصال اجزای عروسک نمایید. این مدل عروسک نمدی اغلب به شکل فانتزی ساخته می شود و می توان آن را در ابعاد دلخواه و مناسب با سفره هفت سین تهیه نمود. در ادامه مدل های متنوع و جالب عروسک سگ های نمدی را ارائه می دهیم که امیدواریم هر یک از این تصاویر الگویی برای ساخت عروسک شما عزیزان باشند.

سگ نمدی برای هفت سینساخت سگ با نمد

سگ های نمدی عروسک سگ با نمد

ساخت سگ با نمدسگ با پارچه نمدی

عروسک سگعروسک سگ دست ساز

سگ های نمدیساخت سگ با نمد

عروسک سگ برای هفت سینعروسک سگ برای هفت سین

ساخت سگ با نمدسگ فانتزی با نمد

حال که با انواع عروسک سگ با نمد آشنا شدید، می توانید به راحتی اقدام به ساخت این عروس بامزه و دوست داشتنی نمایید. شما دوستان هنرمند همچنین می توانید با کلیک بر روی عروسک سازی از دیگر مدل های زیبا و جدید و همچنین آموزش های کاربردی و مفید در زمینه ساخت انواع عروسک دیدن نموده و نهایت استفاده را از مطالب منتشر شده ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید