آموزش دوخت دامن توتو دخترانه شیک و زیبا

0

دامن توتو از انواع دامن های زیبا و شیک است که در دوخت این مدل دامن از تورهای زیبا و رنگی استفاده می شود و شما می توانید با به خرج دادن کمی دقت و حوصله و بدون نیاز به دوخت و دوز این دامن تورتوری را در منزل درست کنید. در ادامه آموزش دوخت دامن توتو را به صورت مرحله به مرحله در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم. 

دامن از انواع لباس های زیبا و شیک برای دختران نوجوان و کودکان دختر است که در انواع طرح های متنوع موجود می باشد و شما می توانید از بین این طرح های متنوع دامن زیبا و شیکی را انتخاب کنید.

مدل دامن توتو

آموزش دوخت دامن توتو دخترانه

دامن توتو که به دامن فرشته معروف است از دامن های زیبا و فانتزی برای کودکان است که درست کردن این دامن به آسانی امکان پذیر است. در مطالب قبلی دوخت لباس بچه گانه و دوخت پیراهن دخترانه را به شما عزیزان آموزش دادیم در این مطلب قصد داریم شما را با آموزش دوخت دامن توتو آشنا سازیم.

مدل دامن توتو

آموزش مرحله به مرحله دوخت دامن توتو

برای دوخت دامن توتو دخترانه ابتدا باید وسایل مورد نیاز را آماده کنید سپس به روش زیر اقدام به دوخت این دامن فانتزی و زیبا نمایید.

مدل دامن توتو شیک

وسایل مورد نیاز برای دوخت دامن توتو 

  • تور : رنگ های دلخواه به مقدار نیاز
  • کش
  • قیچی

مراحل دوختن دامن توتو

مراحل دوخت دامن توتو

  1. کش را به اندازه کمر برش بزنید. ( توجه داشته باشید که باید میزان کش آمدن کش را هم حساب کنید و بهتر است کش را در حدود ۱/۲ دور کمر برش بزنید زیرا کش خودش را باز می کند).
  2. دو سر کش را به یکدیگر بدوزید.نحوه دوخت دامن توتو
  3. تورها در اندازه های ۵۰*۱۵ سانتی متر ببرید. تورها را باید به اندازه دو برابر قد دامن برش بزنید و علاوه بر این چند سانت از تورها را هم باید برای گره زدن در نظر بگیرید.آموزش مرحله به مرحله دامن توتو
  4. کش را دور یک جعبه و یا هر چیز دیگری قرار دهید همچنین می توانید کش را توی دستتان نیز قرار دهید.
  5. در مرحله بعدی آموزش دوخت دامن توتو دخترانه تورها را از قسمت وسط تا بزنید سپس به روش زیر تورها را گره بزنید. توجه داشته باشید که گره زدن تورها مشابه گره ریشه تور هست.روش دوخت دامن توتو نحوه دوخت دامن توتو مراحل دوخت دامن توتو
  6. دور تا دور کش را با کمک تور پر کنید تا دامن آماده شود.مراحل دوختن دامن توتو

آموزش دوخت دامن توتو دخترانه

نکات طلایی در دوخت دامن توتو

  • برای دوختن دامن توتو می توانید از نوارهای توری آماده که به شکل دوک هستند استفاده نمایید.
  • توجه داشته باشید که جنس تورها بهتر است نرم باشد تا باعث ایجاد حساسیت پوستی نشود.
  • طول تورها بستگی به اندازه دور کمر دارد.
  • بهتر است از تورهایی برای درست کردن دامن توتو استفاده کنید که رنگ آن ها با یکدیگر مطابقت دارد.
  • می توانید برای زیبایی بیشتر دامن توتو پایین تورها ربان نصب کنید.

مدل دامن توتو بچه گانه زیبا و شیک

در این مطلب آموزش دوخت دامن توتو دخترانه با ساده ترین روش را مشاهده کردید که امیدواریم از دوخت این دامن زیبا نهایت لذت را ببرید و بتوانید با کمک این مطلب آموزشی دامن تورتوری زیبایی را در منزل بدوزید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده آموزش دوخت دامن کلیک کنید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید