مدل های تم تولد پسرانه با طرح های زیبا و متنوع

0

با به کار بردن تم تولد خاص در یک جشن تولد یک جشن تولد ایده آل را برای کودک یا فرد مورد نظر ایجاد کنید. البته انتخاب تم تولد پسرانه کار خیلی ساده ای نیست. شما برای این انتخاب باید عوامل مختلفی را در نظر داشته باشید.

ایده های جالب برای انتخاب تم تولد پسرانه برای سنین مختلف

انواع مختلف تم تولد پسرانه مجموعه ای از تم تولد میکی موس، تم تولد بن  تن، تم تولد جنگ ستارگان و … می باشند که البته انتخاب آنها کاملا سلیقه ایی است و می توان آن را بر اساس خواست و تمایلات کودک نیز انتخاب کرد. در ادامه مجموعه ایی از عکس های انواع تم جشن تولد پسرانه را معرفی می نماییم که از جمله جدیدترین تم های تولد محسوب می گردند.

تم تولد سونیک بومهمانطور متوجه شدید شخصیت های کارتونی در این انتخاب محوری هستند.

تزیین میز تولد با تم تولد پسرانه

تزیین با تم تولد سونیک بوم

کودکان از این شخصیت های کارتونی برای بسیاری از کارها و خریدهایی که انجام می دهند، استقبال می کنند. شما والدین گرامی نیز می توانید با الگو برداری از تم انتخاب شده به تزیین میز تولد نیز بپردازید و جشن تولد کودکتان را به بهترین شکل برگزار نمایید.

تم تولد سونیک بوم

تم تولد پسرانه ببر دانیل

البته فهمیدن این موضوع کار سختی نیست.

تم تولد جذاب پسرانه

چون آن ها دائما در حال بازی نقش آن شخصیت هستند.

تم تولد ببر دانیل      تم تولد جذاب پسرانه

تم تولد هری پاتر    تم تولد جذاب هری پاتر

تم تولد هری پاتر      تم تولد هری پاترتم تولد هری پاترتم تولد هری پاتر  تزیین تم تولد

تزیین میز تولد تم مایلز از سرزمین فردا

 به عنوان مثال طرح رومیزی خود را از با طرح میکی موس انتخاب کنید.

تم تولد جنگ ستارگان

تهیه کیک با تم تولد میکی موس

برای تهیه کیک از رنگ های آن کاراکتر بهره مند شوید.

کیک تولد با تم مایلز از سرزمین فردا

برای انتخاب تم برای تولد پسرانه بر خلاف تم تولد دخترانه، از رنگ های سرد و خاص استفاده می گردد. معمولا در همه تم های پسرانه رنگ آبی، رنگ غالب است.

تم تولد پسرانه

طرح رومیزی سونیک بوم

تزیین قاشق و چنگال با تم مایلز از سرزمین فردا

البته انتخاب این رنگ بی پایه و اساس نیست. چون این رنگ به عنوان اولین رنگ مورد علاقه پسرها معرفی می شود. خوشبختانه آبی نیز رنگی است که از شدت و روشنایی متفاوتی برخوردار است و همین مسئله باعث می شود تنوع رنگی جالبی به نسبت ایجاد کند.

کیک تولد با تم سونیک بوم

تم تولد جذاب لوگو

تم تولد جنگ ستارگان از جمله تم هایی است که در آن رنگ مشکی به فراوانی یافت می شود و این تم مناسب برای پسرهای بزرگسال است.

تزیین میز تولد با تم جنگ ستارگانبرای تزیین ژله و کاپ کیک های تولد نیز می توانید از تم های زیبا استفاده کنید.

تزیین کاپ کیک با تم تولد هری پاترتزیین کاپ کیک با تم تولد هری پاترتم تولد میکی موستزیین با تم تولد میکی موستم تولد لوگو پسرانهتزیین با تم تولد لوگو

تم تولد مایلز از سرزمین فردازمانی که شما این تم را سفارش می دهید، پکیج کاملی از قاشق، بشقاب و… را دریافت می کنید.

تزیین با تم تولد میکی موس

این طرح و ایده  مورد پسند کودک شما قرار خواهد گرفت. با این کار یک خاطره ای ماندگار از جشن تولد در ذهن او ایجاد می کنید. برای بادکنک های اتاق تولد نیز از رنگ های غالب آن تم بهره مند شوید. امیدواریم ایده های جالب تم تولد پسرانه مورد پسند شما واقع شده باشید و بتوانید از این ایده های یک جشن ایده آل و به یادماندنی به کودک عزیزتان هدیه دهید. در صورت تمایل به مشاهده دیگر ایده ها و تصاویر بر روی تم تولد کلیک نمایید و از مطالب جدید و زیبا مجله هنر در خانه دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید