نقاشی روی صورت کودکان با طرح های فانتزی و بسیار زیبا

0

نقاشی روی صورت یکی از نقاشی های جالب و جذاب است که اغلب برای کودکان و یا در مراسم خاص انجام می گیرد. این سبک از نقاشی را می توان انتخاب مناسبی برای جشن تولد کودکان یا سایر مراسم در مهدکودک ها دانست. نقاشی کشیدن روی صورت کودکان را می توان با انواع رنگ های مجاز و مناسب و همچنین لوازم آرایشی انجام داد. اگر شما نیز به عنوان پدر و مادر یا مربی قصد نقاشی بر روی صورت کودکان را دارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و  ضمن مشاهده جدیدترین نقاشی های زیبای روی صورت کودکان، با الگو برداری از آنها بهترین نقاشی ها را داشته باشید.

مدل های نقاشی روی صورت کودکان برای جشن تولد :

اولین شرط در انجام نقاشی روی صورت کودکان، همکاری کودک است. مطمئنا ثابت نشستن و تمایل کودک نقش مثبتی در نتیجه گیری بهتر دارد، از این رو برای کودک توضیح دهید که چه تصمیمی دارید و از او بخواهید با شما در این زمینه همکاری کند. سپس به سراغ رنگ های مخصوص نقاشی بر روی صورت بروید. البته همانطور که گفتیم می توانید از انواع لوازم آرایشی استفاده کنید. ابتدا طرح اولیه را روی صورت کودک بکشید و سپس شروع به تکمیل و رنگ آمیزی آن نمایید. در ادامه چند مدل نقاشی کودکان را مشاهده می نمایید که انتخاب مناسبی برای نقاشی بر روی صورت می باشند.

نقاشی فرشته روی صورتمدل های نقاشی بر روی صورتطراحی پروانه روی صورتنقاشی روی صورت بچه ها نقاشی پروانه روی صورت آموزش نقاشی روی صورت مدل نقاشی بر روی صورت مدل نقاشی و طراحی روی صورت

نقاشی حیوانات روی صورت یکی از محبوب ترین نقاشی ها است که اغلب کودکان به آن علاقه مند هستند. شما به راحتی می توانید طرح حیوان مورد علاقه کودک را روی صورت وی پیاده نمایید.

نقاشی روی صورت کودکاننقاشی گور خر روی صورت

نقاشی گربه روی صورت بچه هاعکس نقاشی گربه روی صورت

نقاشی بامزه روی صورتمدل رنگ آمیزی صورت کودکان برای تولد

نقاشی کیتی روی صورتنقاشی کیتی روی صورت بچه ها

نقاشی سگ روی صورتنقاشی سگ بامزه روی صورت

نقاشی خرگوش روی صورتمدل نقاشی خرگوش بر روی صورت

 

امیدواریم با تماشای این مدل های نقاشی و طراحی روی صورت کودک با جذاب ترین ایده ها در این زمینه آشنا شده باشید و حال بتوانید نقاشی دلخواه را روی صورت فرزندتان بکشید. از همه شما عزیزان و علاقه مندان به این سبک نقاشی دعوت می نماییم با کلیک بر روی نقاشی کودکان از دیگر مدل ها و همچنین آموزش های متنوع و زیبا در این زمینه دیدن نمایید.

 

اشتراک گذاری

یک نظر دهید