ساخت کاردستی آدم برفی زیبا و بامزه با کاموا برای کودکان

2

کاردستی آدم برفی یکی از کاردستی های جالب و بامزه برای کودکان در فصل زمستان است که به شکل های مختلف و با وسایل و مواد اولیه گوناگون تهیه می گردد. اگر شما نیز قصد ساخت کاردستی زیبایی برای فصل زمستان را دارید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید و از آموزش مرحله به مرحله ساخت آدم برفی با کاموا که در ادامه ارائه خواهیم داد، نهایت استفاده را ببرید.

آموزش کاردستی آدم برفی با پوم پوم های کاموایی

همانطور که گفتیم قصد داریم ساخت کاردستی آدم برفی با کاموا را در این مطلب آموزش دهیم. همانطور که در ساخت کاردستی با کاموا گفتیم شما عزیزان می توانید به راحتی با استفاده از کامواهای مختلف پوم پوم های زیبایی بسازید که کاربردهای زیادی نیز دارند. برای ساخت پوم پوم می توانید کاموا را دور انگشتان دست و یا حلقه مقوایی بپیچید، بعد آن را با کاموا ببندید و گره بزنید و بعد از خارج کردن از دست، کامواها را با قیچی از وسط برش دهید. بعد از مرتب کردن با دست، شما پوم پوم زیبایی خواهید داشت. همانطور که می دانید با پوم پوم ها می توان کاردستی های شگفت انگیز جالبی ساخت.

آموزش ساخت پوم پوم خلاقیت با پوم پوم

برای ساخت آدم برفی نیاز به دو عدد پوم پوم داریم، بهتر است این پوم پوم ها را با کاموای سفید بسازید و سایز یکی از آنها کوچکتر باشد.

پوم پوم کاموایی

پوم پوم ها را روی هم بچسبانید.

ساخت کاردستی آدم برفی

با استفاده از روبان پارچه ای برای آدم برفی شال گردن و با نگین برایش دکمه قرار دهید.

کاردستی با کاموا

حال با کمک سیم کاموا پیچ شده، برای سر آدم برفی، محافظ گوش بسازید.

آموزش کاردستی با وسایل دور ریختنیکاردستی بامزه برای کودکان

با مهره یا مروارید اجزا صورت آدم برفی را تکمیل کنید.

ساخت کاردستی زمستان

حال آدم برفی زیبایی خواهید داشت که می توان آن را در سایز و اندازه های مختلف تهیه نمود.

ساخت کاردستی کودکان

امیدواریم این کاردستی زیبا را در منزل و برای کودکان بسازید و از ساخت آن لذت ببرید. شما دوستان هنرمند همچنین می توانید با مراجعه به کاردستی مجله هنر در خانه از دیگر آموزش ها و همچنین مدل های متنوع و جالب انواع کاردستی لذت ببرید.

اشتراک گذاری

۲ دیدگاه

یک نظر دهید