آموزش ساخت گوشواره مرواریدی با روشی ساده

3

ساخت گوشواره از اون دسته کارهائیه که همه خانم ها، خصوصا دخترهای جوان بهش علاقه دارن و با سلیقه و توجه زیاد این کارو انجام میدن. مدلهای مختلفی از گوشواره رو میشه به راحتی و بدون امکانات خاص توی خونه درست کرد، یکی از این مدل ها گوشواره مرواریدیه که زیبایی خاصی داره. امروز با آموزش ساخت گوشواره با مروارید همراهتون هستم امیدوارم که خوشتون بیاد.

نحوه ساخت گوشواره با مروارید:

همینطور که گفتم امروز با ساخت گوشواره مرواریدی در خدمت شما دوستهای خوبم هستم. برای ساخت هر لنگه از این نوع گوشواره زیبا و متفاوت شما به شش عدد مروارید درشت و هشت تا مروارید ریز تر و یه قفل و آویز گوشواره و همینطور مقداری نخ نامرئی احتیاج دارین.

ساخت گوشواره

اگه وسایل مورد نیاز رو آماده کردین ساخت گوشواره رو با هم شروع کنیم. برای شروع از مرواریدهای ریز استفاده میکنیم و چهار تا از اونها رو مطابق شکل با نخ نامرئی کنار هم میچینیم.

ساخت گوشواره

ساخت گوشواره

بعد یکی از مرواریدهای درشت رو هم رد میکنیم و بعد از اون دوباره یه مروارید ریز.

ساخت گوشواره

ساخت گوشواره

ساخت گوشواره

برای طرف دیگه از سه مروارید درشت استفاده میکنیم و در آخر از یه مروارید ریز.

ساخت گوشواره

ساخت گوشواره

ساخت گوشواره

و در طرف دیگر درست روبروی مروارید تکی یه مروارید درشت میذاریم و باز یه مروارید ریز.

ساخت گوشواره

اینکارو باید برای هر سه طرف گوشواره انجام بدین. فقط توجه داشته باشین که موقع ساخت گوشواره و همه نوع زیور آلات باید طوری کار کنید که نخ شما دیده نشه و کار شما زیبا تر و مرتب تر شه.

ساخت گوشواره

ساخت گوشواره

بعد از اینکه همه مرواریدها رو رد کردین قفل رو هم بزنید تا گوشواره شما تکمیل شه. از این روش ساخت میتونین برای ساخت گردنبند و همینطور دستبند هم استفاده کنید.

ساخت گوشواره

خب دوستهای خوبم ساخت گوشواره ما به پایان رسید، یه جفت از این گوشواره زیبا بسازین فقط توجه داشته باشین که هر دو تا گوشواره شما دقیقا جفت هم بشن.

ساخت گوشواره

امیدوارم از ساخت گوشواره خوشتون اومده باشه. میتونین این گوشواره زیبا رو در رنگ های مختلف بسازید و با لباسهای مختلف ست کنید ویا حتی به دوستهاتون هدیه بدین. شاد و موفق باشید.

اشتراک گذاری

۳ دیدگاه

یک نظر دهید