لباس بافتنی شب یلدا با طرح هندوانه و انار

0

با نزدیک شدن به شب یلدا اغلب والدین سعی می کنند لباس هایی زیبا و خاص برای کودکشان فراهم کنند تا با لباسی مناسب در جشن شب یلدا حضور یابند. با توجه به سرد بودن هوا در شب یلدا بهترین انتخاب می تواند انواع مختلف لباس بافتنی باشد. از این رو قصد داریم در این مطلب به معرفی انواع لباس بافتنی شب یلدا برای کودکان بپردازیم که با مشاهده این تصاویر زیبا می توانید برای خرید، سفارش و یا حتی بافت لباس شب یلدا اقدام نمایید. در ادامه همراه ما باشید و از این لباس بافتنی های فوق العاده زیبا دیدن نمایید.

مدل های لباس بافتنی شب یلدا برای کودکان

برای انتخاب لباس شب یلدا برای کودکان بهتر است از طرح هایی چون هندوانه و انار که به گونه ایی می توان آنها را سمبل شب یلدا دانست استفاده نمود. اگر شما توانایی انجام بافتنی را دارید می توانید با مشاهده عکس هایی که در ادامه ارائه می دهیم اقدام به بافت لباس مناسب برای کودکتان نمایید. انواع مختلف لباس بافتنی شب یلدا شامل شنل بافتنی، سارافون، بلوز، کلاه، پاپوش و… با طرح هندوانه و انار هستند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شوید.

لباس بافتنی شب یلدالباس های بافتنی برای شب یلدا

مدل کلاه بافتنی شب یلدامدل لباس نوزادی شب یلدا

بافتنی شب یلداسارافون بافتنی با طرح هندوانه

مدل پیراهن بافتنی برای شب یلدامدل پیراهن بافتنی برای شب یلدا

پاپوش و هدبند بافتنی برای شب یلداپاپوش و هدبند بافتنی شب یلدا

ست لباس بافتنی برای شب یلداست لباس های بافتنی شب یلدا

لباس های بافتنی برای کودکانمدل لباس بافتنی برای شب یلدا کودکان

لباس بافتنی شب یلدا برای کودکانلباس بافتنی دخترانه با طرح هندوانه

مدل سارافون بافتنی هندوانه اییست سارافون و پاپوش دخترانه برای شب یلدا

مدل لباس شب یلدا دخترانهمدل پیراهن بافتنی با طرح هندوانه

پاپوش بافتنی برای کودکانپاپوش بافتنی هندوانه برای شب یلدا

حال که با مدل های متنوع و زیبای انواع لباس های بافتنی شب یلدا آشنا شدید پیشنهاد می کنیم با کلیک بر روی مدل بافتنی مجله هنر در خانه از دیگر مدل ها و ایده های جدید و بسیار زیبای انواع بافتنی دیدن نموده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید