با این ایده های خلاقانه به تزیین لباس های شب یلدا بپردازید

0

انتخاب مدل لباس شب یلدا برای کودکان دختر و پسر برای همه والدین مهم و قابل توجه است و اغلب سعی می کنند بهترین و زیباترین مدل لباس را برای این شب  انتخاب نمایند. لباس های شب یلدا را می توان با طرح ها و مدل های متنوع و زیبا تهیه کرد اما جالب ترین ایده برای تزیین این لباس ها استفاده از طرح و یا رنگ میوه هایی چون هندوانه، انار و… است. از این رو سعی نمودیم مجموعه ایی از بهترین ایده ها برای تزیین لباس های شب یلدای کودکان را گردآوری نماییم که امیدواریم این طرح ها و مدل ها مورد توجه شما عزیزان قرار گیرند و با الگو برداری از آنها لباس های ساده کودکان را تبدیل به لباس هایی زیبا و خاص برای شب یلدای بچه ها نمایید.

تزیین لباس شب یلدا دخترانه و پسرانه با طرح های جدید و زیبا :

برای دوخت و یا تزیین لباس شب یلدا برای بچه ها، بهتر است از طرح میوه های شب یلدا استفاده کنید، هندوانه و انار را می توان پر کاربرد ترین طرح ها در این زمینه دانست. در مطالب قبلی نحوه دوخت سارافون بچگانه، پیراهن دخترانه و لباس های مختلف را ملاحظه نمودید، حال با ایده هایی آشنا می شوید که با استفاده از آنها می توانید اقدام به تزیین لباس برای شب یلدا نمایید. در ادامه بهترین و جذاب ترین عکس ها را در این زمینه مشاهده نمایید.

لباس شب یلدامدل لباس برای شب یلدا

تزیین لباس های شب یلدابلوز و شلوار هندوانه ای شب یلدا

لباس دخترانه برای شب یلداسارافون دخترانه برای شب یلدا

مدل لباس برای شب یلدامدل پیراهن شب یلدا دخترانه

دوخت دامن هندوانه ای برای شب یلدامدل لباس بچگانه برای شب یلدا

مدل پیراهن برای شب یلدامدل دامن هندوانه ای شب یلدا

مدل لباس شب یلدالباس مجلسی دخترانه برای شب یلدا

لباس پسرانه شب یلدامدل لباس پسرانه شب یلدا

پیراهن هنذوانه ای شب یلداسارافون دخترانه برای شب یلدا

لباس شب یلدا جدید و شیکمدل پیراهن بچگانه با تم شب یلدا لباس بافتنی شب یلدامدل لباس بافتنی شب یلدا

با زیباترین مدل لباس های شب یلدا برای کودکان دختر و پسر آشنا شدید، هر یک از این مدل های زیبا می توانند الگویی برای والدین محترم باشند تا از این طریق اقدام به دوخت و یا تزیین لباس کودکشان برای شب یلدا نمایند. شما عزیزان همچنین می توانید برای مشاهده مدل های بیشتر و آشنایی با آموزش های متنوع و کاربردی برای دوخت لباس های کودک به بخش خیاطی مجله هنر در خانه مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید