با این ترفندها قبل از مهمانی، پوستی جوان و زیبا داشته باشید

0

برای همه بانوان مهم است که در مهمانی ها و مجالس زیبایی و جذابیت بیشتری داشته باشند، پوست صورت را می توان مهم ترین بخش از زیبایی چهره هر فرد دانست و مطمئنا در صورتی که پوست خوبی نداشته باشید، زیبایی تان آنگونه که باید دیده نمی شود. از این رو بهتر است قبل از رفتن به مهمانی و شروع آرایش پوست صورتتان را برای آرایش آماده نمایید. ما در این مطلب چند ماسک صورت قبل از مهمانی را که تاثیر عالی و ویژه ایی بر روی پوست صورتتان می گذارند معرفی می کنیم که از این طریق می توانید پوست تان را برای آرایش کردن، آماده نمایید.

۴ ماسک صورت قبل از مهمانی با تاثیر فوق العاده :

از انواع مختلف ماسک صورت قبل از مهمانی می توان به ماسک لایه بردار و همچنین ماسک ضد چروک که باعث می شوند پوست صورت جوان تر و زیباتر شوند اشاره نمود. برای نتیجه گیری بهتر می توانید ابتدا صورت را از هر نوع ماده آرایشی پاک کنید، سپس پوست را بخور داده تا منافذ آن باز شود و بعد از یکی از ماسک های زیر استفاده نمایید تا بهترین نتیجه را در مهمانی داشته باشید.

ماسک صورت قبل از آرایش

ماسک سفیده تخم مرغ :

یک عدد سفیده تخم مرغ را با دو قاشق آبلیمو تازه مخلوط نموده و بعد از هم زدن روی پوست صورت تمیز خود بزنید. بعد از حدود نیم ساعت می توانید این ماسک را شسته و بعد از استفاده از کرم آبرسان، شروع به آرایش نمایید. توجه داشته باشید که بهتر از این ماسک در اطراف چشم و روی جوش های صورت استفاده نکنید.

ماسک عسل و روغن بادام :

اگر دارای پوست صورت خشک هستید، بهتر است قبل از آرایش از ماسک عسل استفاده کنید. بدین منظور دو قاشق عسل را با یک قاشق روغن بادام مخلوط نموده و پوست را با آن ماساژ دهید و بعد از گذشت بیست دقیقه صورت را بشویید. این کار باعث می شود پوست لطیف و زیبا شود و آمادگی آرایش را داشته باشید.

انواع ماسک صورت خانگی

ماسک خیار و گلاب :

مقداری آب خیار را با کمی گلاب مخلوط نموده و پوست صورت را با آن ماساژ دهید، همانطور که می دانید ماسک خیار تاثیر فوق العاده ایی بر روی درخشش و جذابیت پوست شما دارد و ماساژ پوست با آب خیار می تواند پوست را برای آرایش آماده می کند.

ماسک ماست :

ماست را می توان به عنوان نرم کننده پوست صورت مورد استفاده قرار داد، کمی ماست روی صورت خود بزنید و بعد از بیست دقیقه آن را با آب بشویید. ماسک صورت با ماست را می توان یکی از بهترین ماسک های قبل از آرایش دانست.

ماسک صورت قبل از مهمانی

با انواع ماسک صورت قبل از مهمانی آشنا شدید، هر یک از این ماسک های صورت می توانند تاثیر بسیار خوبی بر روی پوست صورت شما داشته باشند و باعث شوند زیبایی چهره شما بعد از آرایش چندین برابر شود. در صورتی که تمایل دارید با دیگر ماسک های صورت آشنا شوید پیشنهاد می کنیم بر روی ماسک صورت کلیک نموده و از جدیدترین و کاربردی ترین مطالب در این زمینه دیدن نمایید.

 

اشتراک گذاری

یک نظر دهید