کاردستی با لامپ برای کودکان با ایده های جدید و خلاقانه

0

ساخت کاردستی با وسایل ساده و دور ریختنی یکی از بهترین ایده ها برای سرگرم کردن کودکان و همچنین استفاده بهینه از وسایل بی مصرف است. لامپ های سوخته نیز از جمله این وسایل محسوب می گردند که به راحتی می توان با آنها کاردستی های زیبا و جالبی تهیه نمود. اگر شما نیز قصد ساخت کاردستی با لامپ را دارید، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید و با جالب ترین روش ها برای ساخت کاردستی های کودکانه با لامپ های مختلف آشنا شوید.

ساخت کاردستی با لامپ سوخته و بی مصرف :

در این مطلب به معرفی انواع کاردستی با لامپ سوخته می پردازیم، این مدل کاردستی ها، با همه سادگی از جذابیت خاصی برخوردارند و به راحتی نیز ساخته می شوند و می توانند کاردستی جذابی برای بچه ها باشند. همانگونه که می دانید خلاقیت با لامپ به شکل های مختلف انجام می گیرد و وسایل تزیینی و دکوری های زیبایی می توان با لامپ های مختلف تهیه نمود. اما ما در این مطلب قصد داریم انواع کاردستی های کودکانه را معرفی نماییم. در ادامه عکس های انواع کاردستی با مواد بازیافتی و لامپ را مشاهده می فرمایید که هر یک از این عکس های جالب می توانند الگویی برای ساخت کاردستی توسط شما باشند.

کاردستی با لامپکاردستی خلاقانه با لامپ

کاردستی کودکان با لامپکاردستی آدم برفی با لامپ سوخته

خلاقیت با لامپکاردستی مرغ و خروس برای بچه ها

کاردستی های جالب با لامپخلاقیت با لامپ های سوخته

کاردستی کودکانه با لامپکاردستی های کودکانه با لامپ

ساخت گلدان با لامپساخت گلدان با لامپ کم مصرف

کاردستی بچگانه با لامپ کاردستی گوزن با لامپ

همانطور که مشاهده نمودید می توان با کمی خلاقیت و ابتکار کاردستی های زیبایی با لامپ های سوخته و بی مصرف ساخت و مورد استفاده قرار داد. ضمن اینکه امیدواریم از تماشای این مدل کاردستی ها لذت برده باشید، از شما عزیزان دعوت می نماییم با کلیک بر روی کاردستی مجله هنر در خانه از دیگر مدل ها و آموزش های دیدنی و زیبا در این رابطه نیز دیدن نموده و نهایت استفاده از مطالب ارائه شده ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید