آموزش ساخت تاج سر شیک و زیبا با نگین و گل های کریستالی

0

ساخت تاج سر های زیبا و شیک از جمله هنرهای جذاب و دوست داشتنی است که اغلب بانوان علاقه زیادی به انجام آن دارند. با ساخت تاج علاوه بر اینکه می توانید به موهای خود زیبایی و جلوه بیشتری ببخشید، می توان از این هر برای کسب درآمد در منزل نیز استفاده نمود. در ادامه به ارائه آموزش مرحله به مرحله ساخت تاج با گل های کریستالی و نگین های ریز می پردازیم که با استفاده از این آموزش می توانید اقدام به ساخت تاج های زیبا و شیک نمایید.

ساخت تاج سر گل با روش های ساده و زیبا :

برای ساخت تاج سر می توان از وسایل مختلف استفاده نمود. تاج سری که در این مطلب قصد آموزش آن را داریم با تعدادی نگین و گل کریستالی تهیه می گردد. این مدل تاج سر می تواند انتخاب مناسبی به عنوان تاج سر عروس نیز باشد. البته جالب است بدانید از روشی که در ادامه ارائه می دهیم می توانید برای ساخت گوشواره های دست ساز، انواع گردنبند و دستبند های زیبا نیز استفاده نمود.  ابتدا وسایل زیر را تهیه نموده و سپس اقدام به ساخت تاج نمایید.

  • نگین شماره ۲
  • مروارید لپه ای
  • شکوفه کریستالی
  • تل استیل
  • چسب نواری و چسب حرارتی

ساخت تاج سر

برای شروع ساختن تاج سر، روی یک تکه چسب نواری پهن چند دایره کوچک با ماژیک بکشید. چسب را روی سطح صاف قرار داده، به صورتی که قسمت چسبناک آن رو به خودمان باشد.

آموزش ساختن تاج گل برای مو

حال نگین ها را مطابق تصویر زیر روی خطوط دایره بچینید.

ساخت تاج مو

به سراغ چسب حرارتی می رویم و روی نگین ها را با چسب می پوشانیم. توجه داشته باشید که این مرحله نیازمند دقت و توجه بیشتری است. نباید اضافات چسب از روی نگین ها سرازیر شود.

آموزش درست کردن تاج سر

کمی صبر کنید تا چسب حرارتی کاملا خنک و سفت شود. سپس نگین ها را که حالا حلقه های زیبایی هستند از روی چسب حرارتی جدا نمایید و وسط آنها یک مروارید لپه ای بچسبانید.

ساخت تاج عروسساخت تاج مو تزیینی

سطح تل استیل را با حلقه های تزیینی که ساختید و گل های کریستالی بپوشانید. برای چسباندن آنها از چسب حرارتی استفاده کنید تا مقاومت خوبی داشته باشد.

ساخت تاج سر گل

با این روش می توانید گیره موهای زیبا و متنوعی بسازید و از آنها برای تزیین موهایتان استفاده کنید

تاج سر با نگین و گلساخت تاج سر گل با نگین

این مدل تاج سر که با نگین و گل کریستالی تهیه می گردد یکی از پرطرفدارترین مدل های تاج است که می توانید آن را به شکل های مختلف تهیه نمایید.

آموزش ساختن تاج سر مدل تاج سر جدید

با استفاده از آموزش ارائه شده می توانید به راحتی اقدام به ساخت تاج سر نمایید و تاج زیبا و شیکی را به سلیقه خود تهیه نمایید. شما دوستان هنرمند همچنین می توانید بر روی زیورآلات مجله هنر در خانه کلیک نموده و از دیگر آموزش ها و مطالب مفید و خواندنی این مجله دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید