نقاشی روی بطری شیشه ای و ایده هایی برای تزیین بطری

0

نقاشی روی بطری شیشه ای یکی از ایده های جالب برای استفاده از بطری های شیشه ایی است، همه ما تعدادی بطری شیشه ایی ساده در منزل داریم که بی استفاده مانده اند، در این مطلب پیشنهاداتی مطرح می کنیم که با استفاده از آنها می توانید بطری های شیشه ایی را رنگ آمیزی کنید و با طرح های دلخواه را روی آنها بکشید و از این طریق بطری ها را به وسایل تزیینی زیبایی تبدیل کنید. در ادامه همراه ما باشید و از این ایده ها دیدن نمایید.

مدل های نقاشی روی بطری شیشه ای ساده :

برای نقاشی روی بطری شیشه ای، ابتدا بطری را کاملا تمیز نمایید، سپس با مراجعه به طرح ویترای روی شیشه طرح و مدل مورد نظر را انتخاب و سپس اقدام به انتقال آن روی بطری نمایید. حال به سراغ رنگ های ویترای و یا رنگ اکریلیک رفته و شروع به رنگ آمیزی و نقاشی بطری کنید. تصاویر زیر نمونه های زیبایی از نقاشی روی شیشه و بطری های شیشه ایی را نشان می دهد که با الگو قرار دادن آنها می توانید بطری های ساده را به بهترین شکل تزیین و نقاشی کنید.

 

نقاشی روی بطری شیشه ای تزیین بطری ساده مدل نقاشی روی شیشهمدل نقاشی ساده روی بطری شیشه ایآموزش نقاشی روی شیشهمدل نقاشی ویترای

یکی از ایده های جالب برای نقاشی روی بطری های شیشه ایی استفاده از نقاشی نقطه ایی می باشد، بدین منظور طرح مورد نظر را با نقطه های کنار هم به وجود آورید و زیبایی خاصی به بطری ببخشید.

آموزش نقاشی روی شیشهنقاشی روی بطری شیشه ایمدل نقاشی روی شیشه

نقاشی گل روی بطری یکی از جذاب ترین ایده ها در این زمینه است. شما به راحتی می توانید گل های زیبایی را روی بطری ها بکشید و با خلاقیت خود زیبایی بخش بطری ها شوید. عکس های زیر نیز می توانند الگویی مناسب برای شما دوستان باشند.

نقاشی ویترای روی بطری شیشه ایمدل نقاشی روی بطری شیشه ایمدل نقاشی روی بطری با اکرلیک

امیدواریم ایده هایی که برای نقاشی روی بطری ارائه دادیم مورد توجه شما دوستان عزیز و هنرمند قرار گرفته باشد. از همه شما عزیزان دعوت می کنیم برای تماشای مدل های بیشتر و متنوع تر و همچنین مشاهده آموزش های کامل و مفید در این زمینه بر روی نقاشی روی شیشه کلیک نمایید و از بهترین مطالب مجله هنر در خانه دیدن کنید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید