طرز تهیه ناگت مرغ خوشمزه و ساده در منزل

0

ناگت مرغ یکی از غذاهای فوق العاده خوشمزه است که همه افراد خصوصا کودکان به آن علاقه مند هستند. ناگت مرغ به راحتی و در مدت زمانی کوتاه تهیه می شود و می تواند انتخاب مناسب برای مهمانی ها و جشن های خودمانی باشد. ناگت مرغ را می توان به صورت نیمه آماده از بازار تهیه نمود اما اغلب کدبانوهای هنرمند ترجیح می دهند در منزل اقدام به تهیه و پخت ناگت مرغ نمایند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید و قصد پختن این غذا را دارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و با طرز تهیه ناگت مرغ خانگی با دستوری عالی و امتحان شده آشنا شوید.

ته چین مرغ، مرغ سوخاری، کیک مرغ، پیتزا مرغ، مرغ شکم پر و… از جمله غذاهای محبوبی هستند که با گوشت مرغ تهیه می شوند و هر یک طرفداران خاص خود را دارند. یکی دیگر از غذاهایی که با مرغ تهیه می شود و از محبوبیت بسیار زیادی نیز برخوردار است، ناگت مرغ می باشد. این غذا دستور پختی ساده و آسان دارد. در ادامه همراه ما باشید و از دستور طرز تهیه ناگت مرغ نهایت استفاده را ببرید.

پخت ناگ مرغ در منزل

مواد لازم برای پخت ناگت مرغ :

  • سینه مرغ : نیم کیلو گرم
  • پیاز : دو عدد متوسط
  • پنیر پیتزا : ۲۰۰ گرم
  • پودر سیر : یک قاشق غذاخوری
  • پفک نمکی پودر شده : نصف لیوان
  • پودر نان باگت: نصف لیوان
  • پودر موسیر : به اندازه دلخواه
  • قرص عصاره مرغ : یک عدد

طرز تهیه ناگت مرغ خانگی :

ابتدا گوشت مرغ خام، سیر، پیاز و عصاره مرغ را با یکدیگر داخل چرخ گوشت ریخته و خوب چرخ کنید. پنیر پیتزا را اضافه کنید و مجددا چرخ نمایید تا مواد به خرد هم بروند. توجه داشته باشید که بعد از چرخ کردن خمیر چسبناکی خواهید داشت.

مراحل تهیه ناگت مرغطرز تهیه ناگت مرغ

حال در ظرفی دیگر پودر پفک نمکی، پودر موسیر و پودر نان باگت را مخلوط نمایید. توجه داشته باشید که می توانید از پودر سوخاری نیز به جای پودر نان باگت استفاده نمود. سپس مواد گوشتی را در سینی پهن کرده و با قالب دلخواه قالب بزنید و سپس آنها را در مخلوط پودر نان و پفک بغلطانید.

قالب زدن ناگت مرغمراحل پختن ناگت مرغ

ناگت های آماده شده را در روغن و با حرارتی بسیار ملایم سرخ نمایید.

ناگت مرغ خانگیطرز تهیه ناگت مرغ

تزیین ناگت مرغ :

ناگت های آماده شده را در دیس و ظرف مناسب بکشید و با سبزیجات تازه تزیین نمایید.

تزیین ناگت مرغ برای مهمانتزیین ناگت مرغ در دیسناگت مرغ مجلسی

همانطور که مشاهده نمودید طرز تهیه ناگت مرغ یکی از دستورات بسیار آسان و ساده است که پخت آن لذت بخش و جذاب می باشد. ضمن اینکه امیدواریم این غذای خوشمزه را بپزید و همراه با خانواده نوش جان فرمایید، از شما عزیزان دعوت می نماییم بر روی آشپزی هنر در خانه کلیک نموده و از دیگر دستورات مفید و جذاب در این زمینه دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید