تزیین شیشه مربا عروس با روش های جدید و شیک

1

تزیین شیشه مربا و شیشه های ترشی یکی از فعالیت های هنری زیبا و جذاب است که علاوه بر یخچال عروس، می تواند زیبایی بخش یخچال همه کدبانوهای باسلیقه باشد. برای انجام اینگونه تزیینات روش های مختلفی وجود دارد که انتخاب آنها سلیقه ایی است. برای آشنایی شما عزیزان با اینگونه تزیینات، قصد داریم در این مطلب مجموعه ایی از جدیدترین ایده ها برای تزیین شیشه های مربا و شیشه ترشی عروس را پیشنهاد کنیم که امیدواریم مورد توجه شما دوستان باسلیقه قرار بگیرند. تا پایان این مطلب همراه ما باشید و از بهترین ایده ها در این زمینه دیدن نمایید.

روش های جالب و خلاقانه برای تزیین شیشه مربا و ترشی عروس :

برای تزیین شیشه مربا می توان از انواع تور، گیپور، روبان، مروارید، نخ کنفی، گل های پارچه ایی و همه آنچه در دسترس دارید استفاده نمایید. با استفاده از خلاقیت و ابتکار خود سطح شیشه های ساده را تزیین کنید، برای چسباندن وسایل تزیینی به شیشه نیز می توان از چسب حرارتی یا انواع چسب های مایع استفاده کرد. در ادامه تصاویری از تزیینات شیشه را مشاهده می نمایید که هر یک می توانند انتخاب فوق العاده ایی برای شما عزیزان باشند و از این طریق زیباترین تزیین داخل یخچال عروس را داشته باشید.

تزیین مربا برای یخچال عروستزیین شیشه با نخ گونی و کنف

تزیین شیشه برای یخچال عروستزیین زیبای شیشه با تور و مروارید

دیزیان شیشه مرباتزیین ساده شیشه مربا

شیشه مربا برای یخچال عروستزیین شیشه ترشی عروس

تزیینات شیشه مربا برای عروسدیزاین شیشه مربا ساده

تزیین شیشه مربا با نمدتزیین شیشه ترشی و مربا با پارچه و نمد

تزیین شیشه مربا عروس با مروارید و تورتزیین جدید و شیک شیشه مربا عروس

تزیین درب شیشه مربا :

با استفاده از تکه پارچه های رنگی و تورهای زیبا می توان درپوش های زیبایی برای درب های شیشه های مربا دوخت و از این طریق زیبایی و جذابیت بیشتری به آنها بخشید. در این بخش ایده هایی برای تزیین درب شیشه ترشی و مربا را ارائه می دهیم که با الگوبرداری از آنها می توانید اقدام به تزیینات زیبا نمایید و یخچال عروس شیک و جذابی داشته باشید.

تزیین شیشه مربادرپوش شیشه مربای عروس

دوخت درپوش برای شیشه مرباتزیین درب شیشه های مربا

تزیین شیشه برای مربای عروستزیینات ساده شیشه مربا

تزیین ساده شیشه مربا عروسدوخت درپوش های پارچه ایی برای شیشه مربا

تزیین زیبای شیشه مربابافتنی برای شیشه مربای عروس

تزیینات شیشه برای مربا عروسشیشه مربا برای یخچال عروس

تزیین درب شیشه مربادیزاین شیشه مربا عروس

تزیین شیشه مربا عروستزیین زیبای شیشه مربا برای جهیزیه عروس

همانطور که مشاهده نمودید ایده های مختلفی برای تزیین شیشه مربا وجود دارد که می توانید از هر یک نهایت استفاده را ببرید و زیباترین تزیینات را داشته باشید. شما دوستان هنرمند همچنین می توانید با کلیک بر روی جهیزیه عروس مجله هنر در خانه از دیگر ایده ها و تزیینات جدید و بسیار زیبا برای تزیین بخش های مختلف جهیزیه دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید