ماسک صورت با نشاسته و معجزه آن بر روی پوست

0

ماسک صورت با نشاسته یکی از ماسک های فوق العاده عالی و تاثیرگذار بر روی پوست صورت است که می توان به راحتی آن را در منزل تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد. این ماسک تاثیر مستقیمی بر شفافیت پوست صورت و بستن منافذ دارد و به درمان جوش های صورت نیز کمک می کند از این رو ماسک نشاسته یکی از ماسک های پرطرفدار و بسیار عالی برای رفع مشکلات پوستی محسوب می گردد.

نشاسته حالت چسبنده دارد، بر همین اساس می تواند نقش مثبتی در تمیز کردن پوست صورت داشته باشد و به عنوان یک ماسک لایه بردار مورد استفاده قرار گیرد، این ماسک جوش های پوست را از بین می برد و از بروز جوش های جدید جلوگیری می کند. ماسک صورت با نشاسته تاثیر بسیار زیادی در شفافیت و روشن شدن پوست نیز دارد و به این خاطر که به راحتی نیز تهیه می شود از جمله ماسک های خانگی پرطرفدار می باشد. در ادامه با چند روش متفاوت برای تهیه ماسک با نشاسته آشنا می شوید که هر یک خواص و  فواید خاص خود را دارند.

ماسک نشاسته برای صورت

ماسک صورت با نشاسته و ماست

حدود سه قاشق غذاخوری نشاسته را با یک قاشق ماست کم چرب مخلوط نموده و خمیر به دست آمده را بر روی پوست صورت قرار دهید، بعد از گذشت ۳۰ دقیقه صورت را با آب سرد بشویید. این ماسک صورت با ماست و نشاسته می تواند به عنوان ماسک شفاف کننده پوست صورت قوی و موثر مورد استفاده قرار بگیرد. البته در صورتی که دارای پوستی خشک هستید می توانید از ماست پرچرب نیز استفاده نمایید.

ماسک نشاسته و گلاب

ترکیب گلاب و نشاسته نقش مهمی در روشن و جوان شدن پوست دارد بدین منظور دو قاشق نشاسته را با یک قاشق گلاب مخلوط نموده و آن را به صورت دورانی روی پوست صورت بمالید و بعد از بیست دقیقه صورت را بشویید. این ماسک روشن کننده را می توان به صورت روزانه مورد استفاده قرار داد.

ماسک نشاسته

ماسک نشاسته، عسل و تخم مرغ

استفاده از ترکیب نشاسته، سفیده تخم مرغ و عسل نقش مثبتی در از بین بردن چروک صورت دارد و استفاده مداوم از آن می تواند خط خنده را از بین ببرد.

ماسک شیر و نشاسته

با ترکیب شیر و نشاسته نیز می توانید ماسکی مناسب و عالی برای پوست صورت تهیه نمایید. این ماسک خانگی تاثیر مثبتی بر روی پوست دارد و علاوه بر نرم و لطیف شدن پوست، کمک می کن پوستی شفاف و جوان داشته باشید.

ماسک صورت با نشاسته

ماسک خانگی با نشاسته

از نشاسته می توان به تنهایی نیز برای پوست صورت استفاده نمود، بدین منظور نشاسته را با کمی آب مخلوط کرده و خمیر به دست آمده را روی صورت قرار دهید و بعد از ۲۰ دقیقه پوست را شستشو دهید. نشاسته چربی پوست را تنظیم می کند و همچنین به عنوان لایه بردار عمل کرده و باعث شفافیت پوست می شود.

  • توجه داشته باشید که در زمان استفاده از ماسک صورت با نشاسته بهتر است از اخم کردن، خندیدن، صحبت کردن، آدامس جویدن و هر گونه فعالیتی که اجزا صورت را درگیر می کند بپرهیزید. زیرا نشاسته حالت کششی به پوست می دهد و اینگونه فعالیت ها باعث ایجاد چروک بر روی پوست می شود.

ماسک صورت خانگی با نشاسته

همانطور که مشاهده نمودید ماسک صورت با نشاسته یکی از بهترین ماسک ها برای پوست محسوب می گردد که تاثیرات فوق العاده عالی و معجزه آسایی بر روی پوست دارد. در صورت تمایل به آشنایی با دیگر ماسک های صورت خانگی و موثر بر روی ماسک صورت هنر در خانه کلیک نموده و از مطالب مفید و کاربردی در این زمینه دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید