دوخت کیف موبایل نمدی با روشی ساده و شیک

0

کیف موبایل یکی از وسایل شخصی است که اغلب ما از آن استفاده می نماییم، کیف های موبایل می توانند محافظ خوبی برای حفظ صفحه گوشی باشند. همانگونه که می دانید در بازار انواع مختلف کیف موبایل با جنس ها و طرح های متنوع و زیبا وجود دارد، اما اغلب افراد هنرمند و خلاق سعی می کنند خود اقدام به ساخت کیف موبایل نمایند. اگر شما نیز چنین قصدی دارید این مطلب را از دست ندهید و با مراحل دوخت کیف موبایل نمدی همراه ما باشید.

آموزش دوخت کیف موبایل نمدی فانتزی و زیبا :

برای دوخت کیف موبایل می توان از چرم، پارچه های ساده، نمد، مخمل و… استفاده نمود که دوخت کیف موبایل با همه این پارچه ها کاملا سلیقه است. اما از آنجایی که این روزها بازار استفاده از پارچه های نمدی داغ است، ما نیز تصمیم گرفتیم به معرفی روشی ساده و جالب برای دوخت کیف موبایل نمدی بپردازیم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. برای شروع اقدام به کشیدن الگوی کیف موبایل می نماییم. بدین منظور گوشی را روی نمد قرار داده و طرح آن را با مداد روی نمد بکشید، سپس از هر طرف حدود یک سانتی متر فاصله بگذارید و برش دهید. قصد ما ساخت کیف نمدی عروسکی است، بدین منظور در قسمت بالایی الگو دو تا گوش نیز اضافه نموده ایم.

دوخت کیف موبایل نمدی

از الگوی کیف نمدی کشیده شده سه عدد روی پارچه نمدی برش دهید که البته انتخاب رنگ آنها کاملا سلیقه ایی است.

الگوی کیف موبایل

حال اجزای صورت عروسک را روی الگو کشیده و دوخت بزنید تا طرح صورت آن تکمیل گردد. در اینجا خرسی بامزه و زیبا داریم.

دوخت کیف موبایل با نمد

در این مرحله به سراغ اتصال اجزای کیف موبایل به یکدیگر می رویم . برای دوخت تکه های کیف می توان از کوک ساده و یا دوخت دندان موشی که قبلا آموزش دادیم، استفاده کنید. (مطابق تصاویر زیر تکه های کیف را به یکدیگر متصل کنید)

دوختن کیف موبایل فانتزی دوخت کیف موبایل

کیف موبایل فانتزی و زیبای ما آماده است، این کیف می تواند محافظ خوبی برای گوشی شما باشد.

دوخت کیف موبایل نمدی کیف موبایل با نمد

در ادامه چند مدل کیف موبایل نمدی را مشاهده می نمایید که می توانید از این مدل های زیبا نیز به عنوان الگو استفاده نموده و کیف های متنوع و زیبایی تهیه کنید.

آموزش دوخت کیف موبایل مدل کیف موبایل دست ساز عکس کیف موبایل نمدی کیف نمدی برای گوشیکیف موبایل نمدی

امیدواریم آموزش دوخت کیف موبایل نمدی که در این مطلب ارائه دادیم مورد توجه شما دوستان قرار گرفته باشد و از این طریق اقدام به دوخت کیف های زیبا برای موبایل نمایید. شما دوستان هنرمند همچنین می توانید در بخش دوخت کیف مجله هنر در خانه از دیگر آموزش های جدید و زیبا در رابطه با دوخت کیف های مختلف دیدن نموده و نهایت استفاده را از تازه ترین آموزش ها ببرید.

 

اشتراک گذاری

یک نظر دهید