تزیین سیب به شکل گل برای انجام میوه آرایی های زیبا و شیک

0

مدل های متنوع و زیبای تزیین سیب به شکل گل از جمله جذاب ترین میوه آرایی ها با سیب است. همانگونه که می دانید سیب یکی از در دسترس ترین میوه ها است که نقش مهمی نیز در تزیینات مختلف دارد. از این رو قصد داریم در این مطلب شما دوستان هنرمند را با چند ایده جدید و جالب برای تزیین سیب آشنا نماییم که امیدواریم برای شما عزیزان نیز جذاب باشند.

مدل های زیبای تزیین سیب به شکل گل های متنوع :

برای تزیین سیب روش های متنوعی وجود دارد تا بتوانید آن را تبدیل به گل زیبایی نمایید، از این رو قصد داریم در این مطلب از مجله هنر در خانه به معرفی برخی از ایده های جدید در این زمینه بپردازیم. یکی از روش های معمول و رایج پوست گرفتن سیب است، البته بهتر است کمی از گوشت سیب را نیز به همراه پوست آن جدا نموده و در پایان به صورت گل آن را بپیچید.

مراحل تزیین سیب درختیساخت گل رز با پوست سیب

در صورتی که قصد تزیین سیب به شکل گل رز را دارید می توانید سیب را به شکل نیم دایره های نازک برش زده و آن را کنار یکدیگر بچینید تا گل رز زیبایی داشته باشید. در این روش برای فیکس کردن کار بهتر است از خلال دندان استفاده نمایید. این مدل تزیین می تواند در تزیین سیب زمینی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

تزیین سیبتزیین سیب به شکل گل رز

یکی دیگر از روش های رایج برای تزیین سیب درختی به شکل گل حکاکی روی آن است، شما دوستان هنرمند می توانید با استفاده از چاقویی تیز طرح مورد نظر را روی سیب حکاکی کنید. تصاویر زیر می توانند الگوی مناسبی در این جهت باشند.

حکاکی روی سیب تزیین سیب به شکل گل حکاکی روی سیب تزیین سیب با ایده های جدید تزیین سیب درختی

همانگونه که مشاهده نمودید روش های مختلفی برای تزیین سیب وجود دارد و شما به راحتی می توانید سیب های زرد و سرخ را به شکل گل های زیبا و جذاب تزیین نموده و از این تزیینات برای میوه آرایی های جدید و زیبا استفاده نمایید.

 

اشتراک گذاری

یک نظر دهید