کاردستی با حبوبات برای کودکان با ایده های جدید و ساده

0

با انواع وسایل ساده و معمولی می توان اقدام به ساخت کاردستی برای کودکان نمود، حبوبات را می توان یکی از مواد اولیه ساده دانست که با استفاده از آن می توان کاردستی های جالبی تهیه کرد. کاردستی با حبوبات مختلف تنوع بالایی دارد و شما با کمی خلاقیت و ابتکار می توانید مدل های مختلف آن را بسازید و همچنین نحوه ساخت آنها را به کودکان آموزش دهید. در ادامه نمونه هایی از کاردستی های ساخته شده با حبوبات را معرفی می نماییم که امیدواریم برای شما عزیزان نیز جذاب و دیدنی باشند.

ساخت کاردستی با حبوبات ساده و جالب :

ساخت کاردستی های ساده برای کودکان را اغلب ما تجربه نموده ایم، حال قصد داریم با استفاده از حبوبات مختلف کاردستی های شگفت انگیز و جالب برای بچه ها درست کنیم. شما می توانید از انواع مختلف حبوبات از جمله : لوبیا، عدس، نخود، گندم، ماش، لپه و… و حتی دانه های آجیل که در دسترس دارید، کاردستی های زیبایی بسازید. توجه داشته باشید که برای ساخت کاردستی با حبوبات تنها کافیست طرح مورد نظر را در دهن مجسم نموده و سپس با استفاده از دانه های حبوبات و چسباندن آنها به هم کاردستی زیبایی بسازید. چسب مورد استفاده در ساخت این نوع کاردستی ها، می تواند چسب چوب یا هر نوع چسب مایع قوی باشد.

کاردستی با لوبیاکاردستی جالب با حبوبات

کاردستی با حبوباتخلاقیت با حبوبات

کاردستی خلاقانه با حبوباتکاردستی بامزه با حبوبات

کاردستی خروس با حبوباتکاردستی خروس با حبوبات

کاردستی جالب با حبوباتکاردستی کودکانه با حبوبات

همانطور که مشاهده نمودید کاردستی های ساخته شده با حبوبات را می توان به شکل های مختلف تهیه نمود که هر یک جذابیت خاص خود را دارند. در ادامه نمونه هایی از انواع کاردستی های خلاقانه با حبوبات را ملاحظه می فرمایید که هر یک از این تصاویر زیبا می توانند الگویی در جهت ساخت کاردستی توسط شما باشند.

ساخت کاردستی با حبوباتکاردستی برای کودکان

ساخت کاردستی با انواع حبوباتخلاقیت با حبوبات ساده

کاردستی جغد با حبوباتکاردستی جغد با حبوبات

کاردستی با حبوباتساخت گل با حبوبات

ساخت کاردستی با حبوباتکاردستی های  زیبا با حبوبات

کاردستی کودکانه با حبوباتکاردستی ساده با ذرت

تزیین با حبوباتکاردستی بامزه با حبوبات

حال که با مدل های متنوع و جالب انواع کاردستی با حبوبات آشنا شدید، می توانید به راحتی کاردستی های زیبا و جذابی تهیه نمایید و ساخت آنها را به کودکان نیز آموزش دهید. ضمن اینکه امیدواریم از تماشای این کاردستی های زیبا لذت برده باشید، از شما عزیزان علاقه مند دعوت می نماییم برای مشاهده مدل های بیشتر و همچنین آموزش های کاربردی و مفید در این زمینه بر روی کاردستی مجله هنر در خانه کلیک نموده و از جذاب ترین مطالب منتشر شده در این زمینه دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید