با جذاب ترین و شیک ترین ست ها با مانتو سرمه ای آشنا شوید

0

ست با مانتو سرمه ای شاید کمی سخت به نظر برسد ولی باید بدانید سرمه ای از آن دسته رنگ هایی است که با اکثر رنگ ها جذابیت بالایی دارد. در این مطلب رنگ هایی که با مانتو سرمه ای جذاب میشوند را معرفی میکنیم و عکس هایی را برای ایده گرفتن از استایل های جدید در اختیارتان قرار می دهیم. از این طریق می توانید زیباترین و جدیدترین تیپ ها را داشته باشید.

عکس هایی از ست با مانتو سرمه ای شیک و متفاوت :

بی شک اکثر خانم ها مانتو سرمه ای را می پسندند اما به این دلیل که تصور بیشتر افراد این است: سرمه ای با آبی ست می شود. از پوشیدن آن صرف نظر کردند. در اینجا شما را با رنگ هایی که مانتو سرمه ای را جذاب تر نشان می دهند آشنا می کنیم. توجه داشته باشید که این ایده ها می توانند انتخاب مناسبی برای ست لباس دانشجویی باشند. تا پایان همراه ما باشید و از انواع ست با مانتو سرمه ای دیدن نمایید.

یکی از جذاب ترین ست ها برای سرمه ای رنگ فیروزه ای و سبز است در زیر نمونه ای از این ست را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که انواع مانتو های سرمه ای انتخاب مناسبی به عنوان مدل مانتو ۹۶ نیز می باشند.

ست مانتو سورمه یا با سبزاین ست علاوه بر ساده بودن بسیار شیک و چشم نواز است.

ست با مانتو سرمه ای و کیف و کفش کرمی نیز بسیار پر طرفدار و جذاب است.

ست سورمه ای کرم

به عنوان یک ست ساده برای مانتو سرمه ای می توان از تم تیره و یا مشکی نام برد که طرفداران این تیپ نیز بیشمارند.

ست مانتو سورمه ای با مشکی

برای این ست بهتر است از یک دستبند،ساعت و یا رو مانتویی استفاده کنید تا علاوه بر سادگی جذابیت استایل بیشتر شود.

رنگ یاسی با سرمه ای ترکیبی فوق العاده لطیف و زیبایی را تشکیل می دهد.

ست با مانتو سرمه ای

مانتو سورمه ای با ست خاکستریست مانتو سورمه ای با رنگ خاکستری زیبا ساده و جذاب

همانطور که در مبحث ست با مانتو زرشکی نیز عنوان نمودیم، ترکیب سرمه ای و زرشکی از ترکیب های عالی و بسیار زیبا می باشد. پس شما دوستان باسلیقه به راحتی می توانید مانتو سرمه ای را با زرشکی یا قرمز ست نمایید.

ست با مانتو سرمه ای

اگر کمی خلاق باشید می توانید بهترین تیپ ها را با مانتو سرمه ای داشته باشید. یک از تیپ های زیبا با رنگ سرمه ای استفاده از دو رنگ طلایی و صورتی است.

ست با مانتو سرمه ای

برای داشتن استایل خاص باید کمی خلاقیت به خرج دهید و از امتحان کردن رنگ های مختلف با یک دیگر نترسید. تمام رنگ ها جذابیت ویژه ای دارند و اگر در جایگاه مناسبی استفاده شوند می توانند بهترین باشند. تصاویر فوق نمونه هایی از ست با مانتو سرمه ای بود که برای ایده گرفتن در این مطلب نمایش دادیم و امیدواریم مورد توجه شما دوستان شیک پوش واقع شوند. برای مشاهده دیگر مدل ها و استایل های جدید و شیک بر روی مدل مانتو هنر در خانه کلیک نمایید و از جدیدترین تصاویر و مدل ها دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید