طرز تهیه ماسک لایه بردار صورت خانگی و بسیار موثر

0

ماسک لایه بردار صورت معجزه ای برای داشتن پوستی صاف، بدون لک و درخشان است. در اینجا چند ماسک خانگی برتر برای لایه برداری صورت به شما معرفی می نماییم که می توانید از این ماسک ها برای جوان سازی و شفافیت پوست صورت استفاده کنید.

ماسک لایه بردار صورت طبیعی و قوی :

تمامی پوست ها برای تمیز شدن و شادابی نیاز دارند تا هر چند وقت به صورت کامل پاکسازی شوند، بهترین راه برای پاکسازی پوست لایه برداری است. پیشنهاد می کنیم برای پاکسازی کامل پوست از ماسک لایه بردار صورت خانگی استفاده کنید تا لطافت و زیبایی پوستتان بیشتر شود. ماسک های لایه بردار باید دارای دانه های ریز باشند تا حین ماساژ پوست با آنها آلودگی ها و یا چربی های مخفی شده در منافذ پوست خارج شوند. به همین دلیل معمولا از دانه ای شکر و نمک دریایی و جو دو سر استفاده می شود. همانطور که می دانید انواع ماسک ضد چروک و ماسک های لایه بردار نقش مهمی در جوانی و زیبایی پوست دارند. در ادامه همراه ما باشید و با روش های تهیه انواع ماسک لایه بردار صورت آشنا شوید.

ماسک لایه بردار صورت

ماسک صورت با شکر و روغن زیتون :

برای لایه برداری از پوست های معمولی می توانید یک قاشق شکر قهوه ای را با چند قطره روغن زیتون خالص مخلوط کند. خمیر حاصل شده را بر روی پوست تمیز و بدون آلودگی بمالید. و به صورت دایره ای به مدت ۳ الی ۴ دقیقه ماساژ دهید.

طرز تهیه ماسک لایه بردار خانگی

ماسک پرتقال و عسل :

اگر پوستتان آفتاب سوخته شده است می توانید از ماسک صورت با عسل و پرتقال استفاده کنید. یک فنجان شکر + سه قاشق غذاخوری آب پرتقال + یک قاشق عسل و چند قطره روغن زیتون را مخلوط کنید. این خمیر را هفته ای دو بار به مدت ۳ الی ۴ دقیقه روی پوست به صورت دورانی ماساژ دهید.

ماسک صورت عسل و پرتقال

ماسک سفیده تخم مرغ :

یکی از برترین ماسک های لایه بردار سفیده تخم مرغ است. که خواص بسیاری زیادی برای آن نام برده اند. اما روش استفاده آن در موارد مختلف متفاوت است. برای لایه برداری با سفیده تخم مرغ لازم است از چند لایه دستمال کاغذی استفاده کنید. سفیده تخم مرغ را هم بزنید تا کمی کف کند بعد با یک قلمو و یا با دست سفیده را به صورتتان بزنید یک لایه از دستمال کاغذی را روی صورت بچسبانید. لایه بعدی تخم مرغ را روی دستمال بزنید این کار را تا ۳ الی ۴ لایه ادامه دهید.
نیم ساعت صبر کنید تا لایه های صورتتان خشک شود. بعد دستمال های خشک شده را جدا کنید. جوش های سر سیاه و آلودگی های پوستتان را روی دستمال ها مشاهده خواهید نمود.

ماسک لایه بردار طبیعی

ماسک جو دوسر و ماست و عسل :

ماسک لایه بردار با ماست و عسل علاوه بر لایه برداری صورت مرطوب کننده ای بسیار عالی برای پوست محسوب می شود. برای تهیه  این ماسک صورت خانگی نصف لیوان ماست + دو قاشق چای خوری جو +یک قاشق عسل را مخلوط کنید و صورتتان را با این ماسک شگفت انگیز ماساژ دهید.

ماسک لایه بردار با عسل

اسکراب آلوئه ورا و نمک دریایی :

برای تهیه این ماسک صورت موثر و قوی دو قاشق ژل آلوئه ورا را با یک قاشق نمک دریایی ترکیب کنید و از آن برای لایه برداری صورت استفاده نمایید. نکته قابل توجه در استفاده از این ماسک این است که نباید نمک دریایی را بیش از حد روی پوست صورت فشار دهید.

ماسک آلوئه ورا و نمک دریایی

با چندین ماسک لایه بردار صورت قوی و موثر آشنا شدید که با استفاده از آنها می توانید ضمن لایه برداری از پوست صورتتان، جذابیت بیشتری به چهره خود ببخشید. همچنین می توانید روش های دیگر برای تهیه ماسک های خانگی و خواص هر یک در بخش ماسک صورت مجله هنر در خانه آشنا شوید و نهایت استفاده را از هر یک ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید