تزیین حلوا به شکل گل رز + آموزش مرحله به مرحله

1

تزیین حلوا به شکل گل یکی از رایج ترین و زیباترین روش های تزیین حلوا است، ایده های متنوعی برای تزیین حلوا مجلسی وجود دارد که هر یک می توانند زیبایی بخش ظرف حلوای شما باشند، اما اگر شما نیز به دنبال روش های تزیین حلوا به شکل انواع گل هستید، این مقاله هنر در خانه را از دست ندهید و ضمن مشاهده آموزش مرحله به مرحله تزیین حلوا، با جدیدترین و زیباترین مدل ها در این زمینه آشنا شده و از آنها برای انجام تزیینات بهتر الگوبرداری نمایید.

تزیین حلوا به شکل های مختلف انجام می گیرد و با کمی دقت و خلاقیت می توانید تزیینات زیبا و جذابی انجام داد، تزیین حلوا به شکل گل نیز از جمله تزیینات پر کاربرد و جذاب است که طرفداران زیادی دارد، اگر شما نیز چنین قصدی دارید در ادامه آموزش مربوط به این نوع تزیین را مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که این نوع تزیین را می توان برای حلوا شیر، حلوا ساده یا دو رنگ، حلوا هویج و… انجام داد.

آموزش تزیین حلوا به شکل گل رز با قاشق :

برای تزیین حلوا به شکل انواع گل ابتدا حلوای تهیه شده را در دیس یا بشقاب مناسب بریزید و سطح آن را با کمک قاشق صاف نمایید. در تزیین دیس حلوا به شکل گل رز نیاز به ابزار خاصی ندارید و تنها با یک قاشق می توانید بهترین تزیین را انجام دهید.

آموزش تزیین حلوا

حال مرکز بشقاب را علامت زده و دایره برجسته ایی وسط آن ایجاد کنید. این دایره همام مرکز گل است که با قاشق تهیه شده است.

تزیین حلوا به شکل گل

حال با کمک همان قاشق برای ایجاد گلبرگ های گل اقدام می نماییم. تصاویر زیر می توانند در این زمینه به شما عزیزان کمک کنند.

مدل تزیین حلواتزیین حلوا مجلسی

گلبرگ ها را به تعداد دلخواه ایجاد نمایید و در پایان با کمک همان قاشق برگ زیبایی برای گل رز بسازید.

تزیین حلوا با قاشقحلوا به شکل گل رز

تزیین حلوا ما به پایان رسید، مشاهده نمودید که به راحتی و تنها با استفاده از یک قاشق توانستیم تزیین حلوا شیک و زیبایی داشته باشیم.

تزیین روی حلوا به شکل گل

مدل های تزیین روی حلوا به شکل گل :

در این بخش به معرفی چند مدل تزیین حلوا دیگر می پردازیم که هر یک از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردارند و می توانند الگوی جالبی برای شما هنرمندان عزیز در جهت تزیین حلواهای مختلف باشند.

تزیین زیبای حلوا تزیین حلوا با گل تزیین زیبای حلوا مجلسی تزیین حلوا به شکل گل تزیین زیبای حلوا برای مجلس تزیین جدید و زیبای حلوا تزیین حلوا به شکل گل با ماسوره

همانطور که مشاهده نمودید تزیین حلوا به شکل گل یکی از زیباترین ایده ها برای تزیین حلوا برای مجالس و مناسبت های مختلف است و می تواند انتخاب مناسبی برای بانوان باسلیقه باشد.

 

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید