با این روش های جدید و زیبا شله زرد نذری را تزیین کنید

0

شله زرد را می توان پای ثابت اغلب سفره های نذری دانست و انتخاب مناسبی برای نذری دادن در ماه های محرم، صفر، رمضان و… است. شله زرد های نذری اغلب در ظروف یکبار مصرف کوچک سرو می گردند، از این رو نیازمند تزیینی ساده و زیبا هستند. اغلب بانوان هنرمند و باسلیقه سعی دارند این تزیینات را به بهترین شکل انجام دهند با این حال مشاهده عکس های جدید و زیبای تزیین شله زرد نذری می تواند نقش مثبتی در انجام دیزاین های زیبا و جذاب داشته باشد.

مدل های تزیین شله زرد نذری با ایده های جدید و زیبا

در مطالب قبلی مجله هنر در خانه شما همراهان عزیز را با روش هایی برای تزیین شله زرد مجلسی آشنا نمودیم و روش هایی را پیشنهاد کردیم که با به کارگیری آنها می توانید به سادگی به تزیین روی شله زرد بپردازید. در این مطلب قصد داریم ایده های جدید برای تزیین شله زرد نذری را معرفی نماییم و به شما دوستان یادآور شویم که چگونه می توان شله زرد هایی را که در ظروف یکبار مصرف کشیده اید به زیبایی تزیین نمایید. اما قبل از پیشنهاد می کنیم با کلیک بر روی پخت شله زرد با دستورالعمل صحیح و مناسب برای پختن شله زرد مجلسی آشنا شوید.

تزیین شله زرد زیبا و جدید

برای تزیین شله زردهای نذری چندین روش وجود دارد، رایج ترین روش استفاده از دارچین است که می توان آن را به شکل های مختلف و یا با استفاده از شابلون بر روی شله زرد بریزید. علاوه بر دارچین می توان ار خلال بادام، خلال پسته، پودر نارگیل و… نیز استفاده نمود و سطح شله زرد را به زیبایی تزیین کرد. در ادامه تصاویری از تزیین شله زرد برای نذری را مشاهده می فرمایید که هر یک از این عکس های زیبا می توانند الگوی مناسبی برای شما عزیزان باشند.

 

تزیین شله زرد نذری تزیین شله زرد با دارچین تزیین شله زرد برای مجلس تزیین شله زرد با شابلون تزیین شله زرد ساده تزیین شله زرد با شابلون تزیین شله زرد در ظرف یکبار مصرف شله زرد نذری تزیین شله زرد برای نذری تزیین ظرف شله زرد نذریتزیین شله زرد با شابلون

ضمن اینکه امیدواریم مدل های تزیین شله زرد نذری که در این مطلب ارائه دادیم مورد توجه شما دوستان قرار گرفته باشد، از همه شما عزیزان دعوت می نماییم از دیگر تزیینات و دیزاین های زیبا و جدید که در بخش سفره آرایی هنر در خانه ارائه داده ایم نهایت استفاده را ببرید. التماس دعا

اشتراک گذاری

یک نظر دهید