با این ایده های جالب و ارزان درب اتاق نوزاد را به زیبایی تزیین نمایید

1

روش های متنوع و جالبی برای تزیین درب اتاق نوزاد وجود دارد که هر یک از والدین با توجه به فضای منزل و دکوراسیون آن سعی می کنند بهترین گزینه را انتخاب و مورد استفاده قرار دهند. تزیینات درب اتاق خواب نوزاد برای جشن سیسمونی نیز از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است و سلیقه و هنر والدین را نشان می دهد. اگر شما نیز قصد تزیین کردن درب اتاق نوزاد را دارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و با استفاده از ایده ها و روش هایی که مطرح می نماییم بهترین و جالب ترین تزیینات را داشته باشید.

مدل های تزیین درب اتاق نوزاد با وسایل ساده و زیبا :

همانگونه که می دانید تزیین درب اتاق نوزاد و کودک می تواند نق مهمی در زیبایی فضای اتاق خواب داشته باشد. در مطالب قبل مجله هنر در خانه به معرفی ایده های خلاقانه و جدید برای تزیین اتاق کودک و نوزاد پرداختیم. در این مطلب قصد داریم راهکارهایی را پیشنهاد نماییم که با به کارگیری آنها بتوان با کمترین هزینه زیباترین تزیینات را داشت.  در ادامه نشان می دهیم که چگونه با داشتن خلاقیت در خانه می توانید زیباترین و جذاب ترین تزیینات را داشته باشید.

تزیین درب اتاق برای نوزاد

با استفاده از کاغذ رنگی و انواع پارچه ها و برچسب های متنوع می توانید سطح در را به زیبایی تزیین نمایید. طرح دلخواه را روی مقوا، کاغذ رنگی یا حتی پارچه بکشید  و بعد از برش زدن آن را روی درب اتاق بچسبانید و از این طریق جذابیت بیشتری به درب ها ببخشید.

تزیین درب اتاق نوزاد نقاشی روی درب اتاق نوزاد

بادکنک و عروسک های زیبا از دیگر وسایل تزیینی جالب و دیدنی هستند که اغلب در تزیین اتاق نوزاد و بخش های مختلف آن مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع تزیینات کودکانه تنوع بسیار بالایی دارند و شما می توانید با توجه به سلیقه و ابتکار خود، سطح درب ها را با استفاده از بادکنک های رنگی، عروسک، تور و… تزیین کنید.

تزیین درب اتاق برای نوزادانتزیین درب اتاق نوزاد با بادکنک و عروسکتزیین درب برای اتاق نوزاد

یکی از ایده های جالب برای تزیین درب اتاق خواب ها، ساخت آویز و حلقه تزیینی است، شما دوستان باسلیقه به راحتی می توانید با استفاده از حلقه های تزیینی نمدی، پارچه ای و… اقدام به تزیین درب اتاق نوزاد نمایید. این حلقه ها را می توان با تصویر شخصیت کارتونی یا عروسک های مورد علاقه کودکان تهیه نمایید و در تزیین درب از آنها استفاده کنید. در ادامه نمونه هایی از انواع حلقه هایی تزیینی مناسب درب اتاق نوزاد را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند الگویی برای تزیینات شما دوستان باسلیقه باشند.

ساخت حلقه تزیینی برای درب اتاق ساخت حلقه نمدی برای تزیین درب اتاقآویز برای تزیین روی درب اتاق نوزاد تزیین در اتاق خواب نوزاد تزیینات اتاق نوزاد تزیین درب اتاق برای نوزادساخت حلقه نمدی برای اتاق کودکان

با جالب ترین ایده ها برای تزیین درب اتاق خواب نوزاد آشنا شدید، امیدواریم با به کارگیری این روش های جالب و جذاب بتوانید بهترین و زیباترین تزیینات را بر روی درب اتاق نوزادان و کودکان انجام دهید و از نتیجه کار راضی باشید. شما دوستان علاقه مند به اینگونه تزیینات می توانید با کلیک بر روی تزیین منزل مجله هنر در خانه و مراجعه به این صفحه از دیگر ایده ها و روش های جدید در این زمینه نهایت استفاده را ببرید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید